Eilen olin ostamassa läppäriä ja maksuvaiheessa tietoliikennekatkos (elisan netti) ja lahjakorttini nollaantuivat ja Chatissa asiakaspalvelijalla ei ollut valtuuksia aktivoida niitä ja kehoitti että osta tuote huomenna, no tietysti kävi näin että tuote oli myyty loppuun. Tämmöisiä Lapasen asemassa asiakaspalvelijoilla lähtee kyllä asiakkaat pois. Itsellä kasvoi melkoinen k...pä otsaan tämän takia, varsinkin kun olin vaihtamassa hieman paremmilla eduilla DNA:n asiakkaaksi mutta puhelinmyyjä sai minut pysymään asiakkaana sillä arvostan pitkiä asiakassuhteita, yksi pankki, yksi vakuutusyhtiö koko aikuisikänäni eli en ole herkkä vaihtamaan mutta nyt tais tulla mitta täyteen, varsinkin kun kyse on että asiakaspalvelijoilla ei ole edes selvässä tapauksessa tehdä mitään asian hyväksi. Tähän verrattuna jopa valtion monopoli on sangen joustava laitos.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi