Morjes @Juicev ja tervetuloa OmaYhteisöön! 😊
Huh, onpas onnettomia netin nopeustuloksia 😥 ei tuo kyllä nyt ihan normaalilta kuulosta, että liittymän päivityksen jälkeen 4G-verkosta saadut hyvät nopeudet romahtaisi jopa alle 1M tuloksiin 5G-verkossa. Tämä vaatii ehdottomasti tarkempaa tutkintaa meidän vianrajaustiimin puolesta, suosittelisin melkein varaamaan soittoajan aiheella Häiriöilmoitus (mobiililiittymät) täältä niin päästäisiin oikein kunnolla tutkimaan tätä ongelmaa. 👍🏼
Häiriöilmoituspalveluhan palvelee myös numerosta 010 190 240 (mpm/pvm) kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä. 🙂
Jos haluat mieluummin selvittää asiaa täällä OmaYhteisössä, niin tarvittaisiin jonkin verran lisätietoja että päästään liikkeelle tämän ongelman selvityksessä. Oliko nopeus hidas vain jossain tietyssä osoitteessa, vai ihan kaikkialla Joensuussa? Olithan käynnistänyt puhelimen jo kertaalleen uudestaan päivityksen jälkeen? Puhelimen voisi myös käyttää lentotilassa ja pois. 🤔
Lisäätkö vielä OmaYhteisön profiilisi tietoihin yksityisiin muistiinpanoihin esimerkiksi Elisan asiakasnumerosi, ja/tai puhelinnumerosi mitä tämä netin hitailu nyt kiusaa? Ethän tänne julkikeskusteluun lisää mitään tunnistetietoja, kuten osoitteita tai numeroita. 🙂