Skip to main content
Vastattu

Kuinka irtisanon liittymän?

  • 2. tammikuuta 2023
  • 4 kommenttia
  • 244 katselukerrat

Asiakaspalvelu ja ei voi irtisanoa turhaa liittymääni, neuvoi menemään omaelisaan, eipä onnistu sielläkään? Väliaikainen sulku(ei poista maksuja), siis nyt en käsitä. Maksanut turhaa liittymää pitkään ja nyt en saa sitä poikki? Tarvii kai vaihtaa sit toiseen puulaakiin, jos näin vaikeeks menee. Mulla on silti liittymiä Elisalla vielä tän yhen poiston jälkeen. Auttakaa nyt joku, viittis turhaa maksaa😑

EDIT: 3.1.2022 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -Snouppi

 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi starfall

Kun olet kirjautunut OmaElisaan ja etusivulla on Tarkastele tuotteitasi. Sieltä valitaan mobiililaajakaistaliittymäsi ja sen alla löytyy Sopimus ja omistaja. Ja sitten Päätä sopimus eli 14vuorokauden jälkeen häviää liittymä

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

4 kommenttia

  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 2. tammikuuta 2023
Metsäpeura kirjoitti:

Asiakaspalvelu ja ei voi irtisanoa turhaa liittymääni, neuvoi menemään omaelisaan, eipä onnistu sielläkään? Väliaikainen sulku(ei poista maksuja), siis nyt en käsitä. Maksanut turhaa liittymää pitkään ja nyt en saa sitä poikki? Tarvii kai vaihtaa sit toiseen puulaakiin, jos näin vaikeeks menee. Mulla on silti liittymiä Elisalla vielä tän yhen poiston jälkeen. Auttakaa nyt joku, viittis turhaa maksaa😑

 

Mobiililaajakaista kyseessä


  • 434 kommenttia
  • Vastaus
  • 2. tammikuuta 2023

Kun olet kirjautunut OmaElisaan ja etusivulla on Tarkastele tuotteitasi. Sieltä valitaan mobiililaajakaistaliittymäsi ja sen alla löytyy Sopimus ja omistaja. Ja sitten Päätä sopimus eli 14vuorokauden jälkeen häviää liittymä


  • 4693 kommenttia
  • 2. tammikuuta 2023
Metsäpeura kirjoitti:

Asiakaspalvelu ja ei voi irtisanoa turhaa liittymääni, neuvoi menemään omaelisaan, eipä onnistu sielläkään? Väliaikainen sulku(ei poista maksuja), siis nyt en käsitä. Maksanut turhaa liittymää pitkään ja nyt en saa sitä poikki? Tarvii kai vaihtaa sit toiseen puulaakiin, jos näin vaikeeks menee. Mulla on silti liittymiä Elisalla vielä tän yhen poiston jälkeen. Auttakaa nyt joku, viittis turhaa maksaa😑

 

Ei kai liittymää avata tarvitse ennen päättämistä.

Mutta, jos niin kokeile tuolta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/matkapuhelinliittymat/ohje/sim-tai-laite-kadonnut/

 Liittymän uudelleenavaus tilapäisestä sulusta

Tuosta kohdasta:

Poista tilapäinen sulku maksutta OmaElisasta

Klikkaat: Siirry, niin pääset suoraan

avaamaan/sulkemaan liittymiä.

Ehkä sitten voit päättää sopimuksenkin.

 

 


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 2. tammikuuta 2023

Kiiiiiitoooosss koitan