Skip to main content
Vastattu

Mobiilivarmenne ei toimi - tunnistautumispyyntö ei tule puhelimeen

  • 24. tammikuuta 2023
  • 3 kommenttia
  • 6292 katselukerrat

Moi! Minulla on ollut käytössäni mobiilivarmenne. Nyt jostain syystä se on lakannut  toimimasta. Kun tunnistautumisessa syöttää puhelinnumeron, ei ikinä tule puhelimeen kirjautumiskohtaa jossa syötetään oma koodi. 

Minulla on edelleen mobiilivarmenne mutta ,miksi ei tule läpi puhelimeeni?????

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Insinöörisörsselssön kirjoitti:

Moi! Minulla on ollut käytössäni mobiilivarmenne. Nyt jostain syystä se on lakannut  toimimasta. Kun tunnistautumisessa syöttää puhelinnumeron, ei ikinä tule puhelimeen kirjautumiskohtaa jossa syötetään oma koodi. 

Minulla on edelleen mobiilivarmenne mutta ,miksi ei tule läpi puhelimeeni?????

Tuolla ohjeita:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/mobiilivarmenne/ohje/usein-kysyttya/

Esim.

Sammuta puhelin ja käynnistä se uudelleen.

Mikäli puhelin on yhdistetty WLAN-verkkoon niin katkaise WLAN-yhteys siksi aikaa kun yrität tunnistautumista

Varmista, että puhelimesi on päivitetty viimeisimpään ohjelmistoversioon.

Testaa tarvittaessa SIM-korttia toisessa laitteessa.

Tuoltahan se ainakin selviää:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat. (Botti häipyy, kun vaan useammin yrittää)

Soittakaa minulle.

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

  • 24. tammikuuta 2023
Insinöörisörsselssön kirjoitti:

Moi! Minulla on ollut käytössäni mobiilivarmenne. Nyt jostain syystä se on lakannut  toimimasta. Kun tunnistautumisessa syöttää puhelinnumeron, ei ikinä tule puhelimeen kirjautumiskohtaa jossa syötetään oma koodi. 

Minulla on edelleen mobiilivarmenne mutta ,miksi ei tule läpi puhelimeeni?????

Tuolla ohjeita:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/mobiilivarmenne/ohje/usein-kysyttya/

Esim.

Sammuta puhelin ja käynnistä se uudelleen.

Mikäli puhelin on yhdistetty WLAN-verkkoon niin katkaise WLAN-yhteys siksi aikaa kun yrität tunnistautumista

Varmista, että puhelimesi on päivitetty viimeisimpään ohjelmistoversioon.

Testaa tarvittaessa SIM-korttia toisessa laitteessa.

Tuoltahan se ainakin selviää:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat. (Botti häipyy, kun vaan useammin yrittää)

Soittakaa minulle.

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)


irritus
Forum|alt.badge.img+22
  • Superstara
  • 24. tammikuuta 2023

Sammuta puhelin ja käynnistä se uudelleen.

Jos tuo ei auta, ota VoLTE pois päältä puhelimen valikosta ja yritä mobiilivarmennetta uudelleen. Muista laittaa VoLTE takaisin päälle sen jälkeen, kun sait tunnistautumisen hoidettua.


Forum|alt.badge.img+21

Moikka @Insinöörisörsselssön ja tervetuloa OmaYhteisöön. Oliko näistä vinkeistä apua? 🙂