Skip to main content
Vastattu

Laskun eräpäivän siirto

  • 21. helmikuuta 2023
  • 1 kommentti
  • 573 katselukerrat

Haluaisin pyydä siirta lssku koska olen ulkomaile etten pystynyt maksaa masku ei antaa onnistuma

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Sibomana augustin kirjoitti:

Haluaisin pyydä siirta lssku koska olen ulkomaile etten pystynyt maksaa masku ei antaa onnistuma

Tuolla ohjetta eräpäivän siirtoon:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/laskutus-maksaminen/maksusopimus/

Ohjeita maksusopimuksen tekoon

  1. Kirjaudu OmaElisaan ja valitse Laskut.
  2. Valitse Lisää maksuaikaa -painiketta.
  3. Valitse kalenterinäkymästä haluamasi uusi maksupäivä ja klikkaa Vahvista-painiketta.
  4. Maksusopimusvahvistus lähetetään sinulle laskun toimitustavasta riippuen seuraavasti:
  • Sähköpostilla, jos laskun toimitustapasi on sähköpostilasku, tekstiviestilasku tai e-lasku.
  • Postitse kotiin, jos laskun toimitustapasi on paperilasku tai suoramaksu.

Voihan tuoltakin kysäistä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat. (Botti häipyy, kun vaan useammin yrittää)

Soittakaa minulle.

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)

 Lähetä viesti Facebookissa 
 Lähetä viesti Twitterissä

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

 

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

  • 21. helmikuuta 2023
Sibomana augustin kirjoitti:

Haluaisin pyydä siirta lssku koska olen ulkomaile etten pystynyt maksaa masku ei antaa onnistuma

Tuolla ohjetta eräpäivän siirtoon:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/laskutus-maksaminen/maksusopimus/

Ohjeita maksusopimuksen tekoon

  1. Kirjaudu OmaElisaan ja valitse Laskut.
  2. Valitse Lisää maksuaikaa -painiketta.
  3. Valitse kalenterinäkymästä haluamasi uusi maksupäivä ja klikkaa Vahvista-painiketta.
  4. Maksusopimusvahvistus lähetetään sinulle laskun toimitustavasta riippuen seuraavasti:
  • Sähköpostilla, jos laskun toimitustapasi on sähköpostilasku, tekstiviestilasku tai e-lasku.
  • Postitse kotiin, jos laskun toimitustapasi on paperilasku tai suoramaksu.

Voihan tuoltakin kysäistä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat. (Botti häipyy, kun vaan useammin yrittää)

Soittakaa minulle.

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)

 Lähetä viesti Facebookissa 
 Lähetä viesti Twitterissä

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.