Skip to main content
Vastattu

Miksi sain vakuusmaksun?

  • 21. helmikuuta 2023
  • 1 kommentti
  • 337 katselukerrat

Hei. Olen telian asiakas ja en ole tyytyväinen minulla 7 liittymä ja haluaisin kaikki siirtää elisalle minulla on luotto häiriö mutta minulla ei koskaan myöhästynyt puhelin lasku edelleen minulla on tuhannen euron luotto Telia rahoituksella ja myös oli monta ostoksia kaikki on maksettu puhelin laskut tule ylänsä pari sataa euro luokka ja kaikki on maksettu ei ole velka ainoa syy en ole tyytyväinen palvelusta. Jos kiinostatte ottaa asiakkaaksi minut haluan hyvitätte vakuus maksun. 

 

 

EDIT: Poistettu laskutukseen liittyvät kuvat, ja muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -Lautturi

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Anspandeemus

Tervetuloa OmaYhteisöön @Yilmaz! 😊

Elisan vakuusmaksu käytäntöihin voit tutustua täältä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/laskutus-maksaminen/vakuusmaksu/

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Anspandeemus
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+11
  • Elisalainen
  • 563 kommenttia
  • Vastaus
  • 24. helmikuuta 2023

Tervetuloa OmaYhteisöön @Yilmaz! 😊

Elisan vakuusmaksu käytäntöihin voit tutustua täältä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/laskutus-maksaminen/vakuusmaksu/