Skip to main content
Vastattu

Prepaidin lataus epäonnistui

  • 11. elokuuta 2024
  • 1 kommentti
  • 179 katselukerrat

Hei! Laitoin itselleni äsken 10e lataa Elisalta prepaidiä. Maksun lopussa tapahtui jotain, ja raha ei tullut käyttööni, mutta lähti silti tililtäni. Numeroni oli oikein siinäkin, en siis laittanut väärään numeroon. Sama saldo 4,61e, joten on sama numero. 


EDIT: 12.8.2024 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi ja poistettu puhelinnumero -Jaakop

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Kremina kirjoitti:

Hei! Laitoin itselleni äsken 10e lataa Elisalta prepaidiä. Maksun lopussa tapahtui jotain, ja raha ei tullut käyttööni, mutta lähti silti tililtäni. Numeroni on 0469676661 ja se oli oikein siinäkin, en siis laittanut väärään numeroon. Sama saldo 4,61e, joten on sama numero. 

 

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin hoituu hyvinkin:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.

(Liitteitäkin voi laittaa.)

Tuolla ohjetta:

Saunalahti Prepaid -liittymien ohjeet

Vikatilanteet ja ongelmat saldon/paketin latauksessa.

Mikäli et ole saanut lataamaasi pakettia liittymällesi, mutta latauksesta on tehty veloitus, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Ennen yhteydenottoa ota esille seuraavat tiedot:

  • Prepaid-liittymäsi numero
  • Tilinumerosi
  • Maksun viitenumero (tämän näet pankin tiliotteesta)
  • Latausajankohta
Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

1 kommentti

  • 4627 kommenttia
  • Vastaus
  • 11. elokuuta 2024
Kremina kirjoitti:

Hei! Laitoin itselleni äsken 10e lataa Elisalta prepaidiä. Maksun lopussa tapahtui jotain, ja raha ei tullut käyttööni, mutta lähti silti tililtäni. Numeroni on 0469676661 ja se oli oikein siinäkin, en siis laittanut väärään numeroon. Sama saldo 4,61e, joten on sama numero. 

 

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin hoituu hyvinkin:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.

(Liitteitäkin voi laittaa.)

Tuolla ohjetta:

Saunalahti Prepaid -liittymien ohjeet

Vikatilanteet ja ongelmat saldon/paketin latauksessa.

Mikäli et ole saanut lataamaasi pakettia liittymällesi, mutta latauksesta on tehty veloitus, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Ennen yhteydenottoa ota esille seuraavat tiedot:

  • Prepaid-liittymäsi numero
  • Tilinumerosi
  • Maksun viitenumero (tämän näet pankin tiliotteesta)
  • Latausajankohta

Osallistu keskusteluun