Skip to main content
Vastattu

Lohja Saunalahti Korttelikuitu 30M ei yhteyttä

  • 1. huhtikuuta 2020
  • 1 kommentti
  • 402 katselukerrat

  • Tiedonhaluinen

Moro,
Voisikohan täältä saada apua tähän
Minulle kytkettiin keskiviikkona 25.3.2020 DSL yhteys ja asentaja kävi mittaamassa
huoneiston puhelinpistokkeesta että kuuluvuus on kunnossa, ei kovin hyvä mutta kunnossa.
Tätä varten hankin käytetyn Zyxelin vmg3925-b10b modeemin jonka perjantaina 27.3.2020
kytkin kiinni. Ilmoitin tästä oma elisan palvelun kautta ja sieltä teknisen tuen arvio oli että
kyse on laiteviasta koska laitteen firmware on niin vanha versiota neljä. Viikonlopun aikana
laite päivittyi versioon 11 jonka jälkeen ilmoitin asiasta uudestaan vikapalveluun. Sieltä oltiin
yhteydessä ja arvioitiin että kyse mahdollisesti laiteviasta ja taas suosittelivat koittamaan
toisella modeemilla. Eilen hain uuden Huawein HG635 modeemin jonka jälkeen tilanne on
sama. Yhteys ei edelleenkään toimi. Ilmoitin vikapalveluun tilanteen etenemisestä eilen n. klo
14 ja tänään n. klo 8 uudestaan. Sieltä ei vastausta toistaiseksi ole saanut


Tässä Mitä tämä zyxeli näyttää tekevän:

 

 

Tässä mitä Huawei näyttää tekevän:

 


 

 

 

 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi MiikaMoi

Moi @AJL ja tervetuloa OmaYhteisöön! 👋 Aika pyöreää nollaa kaikissa mittareissa, niin selvitetäänhän tilannetta. Käytkö lisäämässä profiiliisi asiakasnumerosi niin pääsen nuo aikaisemmat toimenpiteet tarkistamaan sekä mittailemaan linjaa meidän päästä.

 

Kun modeemi on tuossa tilassa, niin palaako etupaneelissa mitkä valot (etenkin DSL- ja Internet-valot)? Oletko vielä kokeillut resetointia laitteelle tuon päivityksen lataamisen jälkeen?

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

MiikaMoi
  • Entinen elisalainen
  • 1298 kommenttia
  • Vastaus
  • 1. huhtikuuta 2020

Moi @AJL ja tervetuloa OmaYhteisöön! 👋 Aika pyöreää nollaa kaikissa mittareissa, niin selvitetäänhän tilannetta. Käytkö lisäämässä profiiliisi asiakasnumerosi niin pääsen nuo aikaisemmat toimenpiteet tarkistamaan sekä mittailemaan linjaa meidän päästä.

 

Kun modeemi on tuossa tilassa, niin palaako etupaneelissa mitkä valot (etenkin DSL- ja Internet-valot)? Oletko vielä kokeillut resetointia laitteelle tuon päivityksen lataamisen jälkeen?