Moro,
Voisikohan täältä saada apua tähän
Minulle kytkettiin keskiviikkona 25.3.2020 DSL yhteys ja asentaja kävi mittaamassa
huoneiston puhelinpistokkeesta että kuuluvuus on kunnossa, ei kovin hyvä mutta kunnossa.
Tätä varten hankin käytetyn Zyxelin vmg3925-b10b modeemin jonka perjantaina 27.3.2020
kytkin kiinni. Ilmoitin tästä oma elisan palvelun kautta ja sieltä teknisen tuen arvio oli että
kyse on laiteviasta koska laitteen firmware on niin vanha versiota neljä. Viikonlopun aikana
laite päivittyi versioon 11 jonka jälkeen ilmoitin asiasta uudestaan vikapalveluun. Sieltä oltiin
yhteydessä ja arvioitiin että kyse mahdollisesti laiteviasta ja taas suosittelivat koittamaan
toisella modeemilla. Eilen hain uuden Huawein HG635 modeemin jonka jälkeen tilanne on
sama. Yhteys ei edelleenkään toimi. Ilmoitin vikapalveluun tilanteen etenemisestä eilen n. klo
14 ja tänään n. klo 8 uudestaan. Sieltä ei vastausta toistaiseksi ole saanut
Tässä Mitä tämä zyxeli näyttää tekevän:



Tässä mitä Huawei näyttää tekevän:


