Onko nyt todella niin, että Elisa on niin bataatinbyrokraattinen firma ja siellä kaikki työskentelevät on olevinaan jotain työnjohtajia koska on lakko?
Lakossa sinänsä ei ole mitään pahaa, mutta mistään ei löydä edes sähköpostiosoitetta johon voisi laittaa kysymyksen että kuinka firma meinaa korvata laskun jota olen maksamassa, turhasta, koska meillä on ollut laajakaista poikki koko toukokuun ajan ja koska kukaan kauluspaitakaveri ei ole kulmahousuissaan ollut painamassa nappia tietokoneella, ei ole korjausporukka lähtenyt hakemaan vikaa jonka todennäköisesti olen itse täällä selvittänyt.
Eli mihin helvettiin saa laittaa sellaisen kysymyksen kun toi bataatin esapekka ei tajua mitään eikä anna kun jonkun maksullisen puhelinnumeron mihin soittaa ja siellä on taas sellasta väkeä joka ei ymmärrä asiasta mitään ja sinne saa odottaa tunnin että pääsee läpi.
Lasku lähtee kyllä maksuun pian mutta ajattelin kysyä että mikä on tämän kapitalisitisen firman ajatus siitä kuinka asia yritetään hyvittää asiakkaalle, jonka vika ei tämä katko taaskaan ole!
Viimeksi 2 kk sitten oli 2 viikkoa poikki yhteys, nyt ollaan menty 2.5. saakka eikä asia ole edennyt. Ensimmäisellä viikolla soitellessa aspaan pääsin vikapuolelle ja kerrottiin että tiketti oli suljettu.
Häiriökartta näyttää niin hienolta ettei missään päin maata ole mitään vikaa kiinteessä laajakaistassa. No, onhan se toki uusille asiakkaille kiva myyntivaltti ettei koskaa ole mitään vikaa. Ei kartalla, eikä häiriötiedotteissa , vaikka ne ehkä joskus korjattaisiin.
//Korjattu sanavalintoja siistimmäksi. Suvi 23.5.2022
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi LucasChristian
KulspetsP kirjoitti:
Terve!
Onko nyt todella niin, että Elisa on niin bataatinbyrokraattinen firma ja siellä kaikki työskentelevät on olevinaan jotain työnjohtajia koska on lakko?
Lakossa sinänsä ei ole mitään pahaa, mutta mistään ei löydä edes sähköpostiosoitetta johon voisi laittaa kysymyksen että kuinka firma meinaa korvata laskun jota olen maksamassa, turhasta, koska meillä on ollut laajakaista poikki koko toukokuun ajan ja koska kukaan kauluspaitakaveri ei ole kulmahousuissaan ollut painamassa nappia tietokoneella, ei ole korjausporukka lähtenyt hakemaan vikaa jonka todennäköisesti olen itse täällä selvittänyt.
Eli mihin helvettiin saa laittaa sellaisen kysymyksen kun toi bataatin esapekka ei tajua mitään eikä anna kun jonkun maksullisen puhelinnumeron mihin soittaa ja siellä on taas sellasta väkeä joka ei ymmärrä asiasta mitään ja sinne saa odottaa tunnin että pääsee läpi.
Lasku lähtee kyllä maksuun pian mutta ajattelin kysyä että mikä on tämän kapitalisitisen firman ajatus siitä kuinka asia yritetään hyvittää asiakkaalle, jonka vika ei tämä katko taaskaan ole!
Viimeksi 2 kk sitten oli 2 viikkoa poikki yhteys, nyt ollaan menty 2.5. saakka eikä asia ole edennyt. Ensimmäisellä viikolla soitellessa aspaan pääsin vikapuolelle ja kerrottiin että tiketti oli suljettu.
Häiriökartta näyttää niin hienolta ettei missään päin maata ole mitään vikaa kiinteessä laajakaistassa. No, onhan se toki uusille asiakkaille kiva myyntivaltti ettei koskaa ole mitään vikaa. Ei kartalla, eikä häiriötiedotteissa , vaikka ne ehkä joskus korjattaisiin.
//Korjattu sanavalintoja siistimmäksi. Suvi 23.5.2022
Onko nyt todella niin, että Elisa on niin bataatinbyrokraattinen firma ja siellä kaikki työskentelevät on olevinaan jotain työnjohtajia koska on lakko?
Lakossa sinänsä ei ole mitään pahaa, mutta mistään ei löydä edes sähköpostiosoitetta johon voisi laittaa kysymyksen että kuinka firma meinaa korvata laskun jota olen maksamassa, turhasta, koska meillä on ollut laajakaista poikki koko toukokuun ajan ja koska kukaan kauluspaitakaveri ei ole kulmahousuissaan ollut painamassa nappia tietokoneella, ei ole korjausporukka lähtenyt hakemaan vikaa jonka todennäköisesti olen itse täällä selvittänyt.
Eli mihin helvettiin saa laittaa sellaisen kysymyksen kun toi bataatin esapekka ei tajua mitään eikä anna kun jonkun maksullisen puhelinnumeron mihin soittaa ja siellä on taas sellasta väkeä joka ei ymmärrä asiasta mitään ja sinne saa odottaa tunnin että pääsee läpi.
Lasku lähtee kyllä maksuun pian mutta ajattelin kysyä että mikä on tämän kapitalisitisen firman ajatus siitä kuinka asia yritetään hyvittää asiakkaalle, jonka vika ei tämä katko taaskaan ole!
Viimeksi 2 kk sitten oli 2 viikkoa poikki yhteys, nyt ollaan menty 2.5. saakka eikä asia ole edennyt. Ensimmäisellä viikolla soitellessa aspaan pääsin vikapuolelle ja kerrottiin että tiketti oli suljettu.
Häiriökartta näyttää niin hienolta ettei missään päin maata ole mitään vikaa kiinteessä laajakaistassa. No, onhan se toki uusille asiakkaille kiva myyntivaltti ettei koskaa ole mitään vikaa. Ei kartalla, eikä häiriötiedotteissa , vaikka ne ehkä joskus korjattaisiin.
//Korjattu sanavalintoja siistimmäksi. Suvi 23.5.2022
Sama meillä. Nettiin ei ole päässyt pariin viikkoon, eikä Elisaviihde toimi. Puhelut eivät toimi sisällä talossa ollenkaan. Ihminen ei nyky-yhteiskunnassa saisi joutua tilanteeseen, jossa on yhteyksien ulkopuolella. Tästä on olemassa kai jo ihan joku säädös. Kaikki kun nykyään kuitenkin toimii enimmäkseen itsepalveluna ja netin kautta. Ajatellaan nyt vaikka ihan jo työvoimatoimistoa, Kelaa, pankkipalveluja, verovirastoa jne. Monella paikkakunnalla ei enää edes ole toimistoa, jossa voisi paikan päällä käydä.
Ei ole kiva maksaa tyhjästä. Mitään hyvitystä ei kuitenkaan ole luvattu ja vikapalvelusta todella vaikeaa saada ketään kiinni.
Mistä ja miten se löytyy asiakaspalvelu sivuilta? On kyllä piilotettu todella laadukkaasti ettei vaan helpolla ainakaan jouduta korvaamaan mitään.
Helposti löytää tältä asiakaspalvelun sivultakin. Tuo yhteyslomake on vaan harmaalla niin siksi se jää huomaamatta kohdasta Asiakaspalvelu jossa puhelinnumero ja sen alapuolella tosiaan harmaalla lukee “Sähköinen yhteydenottolomake” ja siitä klikkaa niin tulee tuo linkki yhteyslomakkeelle
Sama meillä. Nettiin ei ole päässyt pariin viikkoon, eikä Elisaviihde toimi. Puhelut eivät toimi sisällä talossa ollenkaan. Ihminen ei nyky-yhteiskunnassa saisi joutua tilanteeseen, jossa on yhteyksien ulkopuolella. Tästä on olemassa kai jo ihan joku säädös. Kaikki kun nykyään kuitenkin toimii enimmäkseen itsepalveluna ja netin kautta. Ajatellaan nyt vaikka ihan jo työvoimatoimistoa, Kelaa, pankkipalveluja, verovirastoa jne. Monella paikkakunnalla ei enää edes ole toimistoa, jossa voisi paikan päällä käydä.
Ei ole kiva maksaa tyhjästä. Mitään hyvitystä ei kuitenkaan ole luvattu ja vikapalvelusta todella vaikeaa saada ketään kiinni.
Mielenkiintoista olis tietää että jos elisa viihde ei toimi elisan nettiliittymän toimimattomuuden takia, saako molemmista korvausta ?
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.