Skip to main content

Asiakaspalvelu vikatilanteessa - Kaapeli

  • 17. lokakuuta 2022
  • 1 kommentti
  • 92 katselukerrat

Eilen 16.10.2022 salama iski pari kertaa lähelle Ylöjärvellä. KaapeliTV ja netti pimeni. Soitin aamulla kahdeksalta asiakaspalveluun josta 16 minuutin odotuksen jälkeen tekninen tuki vastasi! Ei meinannut uskoa, että vika olisi Elisan laitteissa. Kyseli onko naapureilla samaa vikaa! Hänen olisi pitänyt nähdä tilanne Elisan järjestelmistä mutta ei. Olin kai ensimmäinen joka raportoi viasta.

Koko puhelu kesti 25 minuuttia! Maksullinen palvelu tietenkin.

Kertoi että joudun maksamaan 99 euroa jos vika on sisäverkossa!

Lopulta ilmestyi Elisan sivuille vikailmoitus koko asuinalueelle.

Aivan luokatonta toimintaa kun eivät itse havaitse automaattisesti vikaa, eikä sitä osaa tekninen tuki edes katsoa!

Kiinnitetty vastaus

18. lokakuuta 2022

Moikka!

 

Ikävä kuulla, että kokema vianrajauksesta on ollut tuollainen 😕 Pyrimme totta kai aina rajaamaan vikaa parhaamme mukaan ja aina ei heti ole tiedossa kaikki tuoreimmat yleiset häiriötilanteet. Vianrajausmaksuja ei luonnollisesti tule, kun ainoastaan niissä tapauksissa, jos vika jäisi asiakkaan vastuulla oleviin juttuihin kuten vaikkapa sisäverkkoon.

 

Hyvä kuitenkin, että vialle löytyi syy ja homma on tutkinnassa!

 

 

Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

Lautturi
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+12
  • Elisalainen
  • 992 kommenttia
  • 18. lokakuuta 2022

Moikka!

 

Ikävä kuulla, että kokema vianrajauksesta on ollut tuollainen 😕 Pyrimme totta kai aina rajaamaan vikaa parhaamme mukaan ja aina ei heti ole tiedossa kaikki tuoreimmat yleiset häiriötilanteet. Vianrajausmaksuja ei luonnollisesti tule, kun ainoastaan niissä tapauksissa, jos vika jäisi asiakkaan vastuulla oleviin juttuihin kuten vaikkapa sisäverkkoon.

 

Hyvä kuitenkin, että vialle löytyi syy ja homma on tutkinnassa!