-
Netin sulkeminen
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God
Tervetuloa OmaYhteisöön
Koska et nyt ole antanut yhtään lisätietoa tästä niin on hiukan hankala arvailla, mitä haet aiheellasi takaa.
Jos haluat päättää nettiyhteyden sopimuksen, siirtää sen uuteen osoitteeseen tai toiselle henkilölle, onnistuu se OmaElisan kautta.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/sopimukset/irtisanominen/
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/sopimukset/muuttamassa/
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/sopimukset/sopijan-vaihto/
Mikäli yhteys on mennyt kiinni erääntyneen laskun takia, oheisen linkin takaa löytyy tähän toimintaohjeet. Pähkinänkuoressa: maksa laskut OmaElisassa ja liittymän pitäisi aueta noin vartissa. Muista käynnistää modeemi / reititin uudelleen.
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/laskutus-maksaminen/maksumuistutus/
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi