Skip to main content

Zyxel VMG3927 ja pätkivä yhteys, mistä johtuu?

  • 28. huhtikuuta 2023
  • 8 kommenttia
  • 227 katselukerrat

Forum|alt.badge.img+2

Olen tässä lukenut noista VMG 3927  ongelmista.Paljon näyttää olevan samoja kun minulla.Taas aamulla heti modeemi pätki.Sitä ei tarvitse bootata vaan se palaa normaaliksi pienen katkoksen jälkeen.Olen tietysti bootannut modeemin silloin tällöin.Uusi modeemi ja samat ongelmat kun vanhalla VMG:llä.

 

 

 

EDIT 8.6.2023 // muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -draakki

 

Kiinnitetty vastaus

7. kesäkuuta 2023

Hei olen vähän myöhässä kiitoksieni kanssa.Vika oli niinkuin epäilitte toisessa puhelinlijassa.Yhteys resetoitiin ja sen jälkeen kun vaihdoin modeemin paikkaa ilmeni vika aina työhuoneen piuhassa.Eli nyt modeemi on ollut kuukauden ajan eikä ongelmia ole ollut.

kiitokset

vanhus

Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

8 kommenttia

Snouppi
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+17
  • Elisalainen
  • 1341 kommenttia
  • 28. huhtikuuta 2023

Itsellä alkaa katse kääntyä linjaan, jos kahdella modeemilla tekee samaa pätkintää. 🤔 Oliko näin, että yhteys tipahtaa aivan kaikilta laitteilta pois, eli ei väliä onko jokin laite langattomasti tai mahdollisesti piuhalla kiinni?

Häiriötilanteissa suosittelen ottamaan yhteyttä meidän vikapalveluun, että saat tuon pikimmiten tutkittavaksi. Löydät yhteystietomme täältä


Forum|alt.badge.img+2
  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • 17 kommenttia
  • 28. huhtikuuta 2023

Kaikki laitteet ovat olleet langattomasti vaikka eternetkaapeliyhteys on myös mahdollista.Televisio on digiboxin kautta ja se jää jumiin aina.Modeemi on muuten aivan etäyhteyden käyttäjän vieressä.Silloin kun yhteys pätkii niin modeemissa palaa tietty internetvalo hetken punaisella.Seuraan nyt tilannetta.Vaimo lupasi pistää rj-45 kaapelin kiinni ensi viikolla.Katsotaan miten silloin käy.

terveisin

vanhus


Snouppi
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+17
  • Elisalainen
  • 1341 kommenttia
  • 28. huhtikuuta 2023

Tuo kaapelilla testaus on suotavaa ja auttaa rajaamaan hieman vikaa. Toki punainen internet-valo ei kyllä hyvälle kuulosta ja tuo nyt on selvä syy pätkivyteen. 🤔 Laitteletko asiakasnumeron OmaYhteisön profiiliin sille kuuluvalle paikalle, niin voidaan täältä myös yhteyttä kurkata.


Forum|alt.badge.img+2
  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • 17 kommenttia
  • 28. huhtikuuta 2023

Asiakasnumero lisätty


Snouppi
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+17
  • Elisalainen
  • 1341 kommenttia
  • 2. toukokuuta 2023

Jotain hämärää tuolla vaikuttaisi olevan ja automatiikka on yhteyttä korjaillutkin 4.4. ennakoivasti. Saatko rimpautettua meidän vikapalveluun, niin saadaan käytyä läpi vielä sisäverkkoa, sekä sen jälkeen mahdollisesti vikailmoitus. Soitathan laitteiden ääreltä. 🙏


Forum|alt.badge.img+2
  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • 17 kommenttia
  • 2. toukokuuta 2023

Soitan huomenna iltapäivällä.Viikonloppu ja tämä päivä on mennyt ilman pätkiviä yhteyksiä

vanhus


Forum|alt.badge.img+2
  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • 17 kommenttia
  • 7. kesäkuuta 2023

Hei olen vähän myöhässä kiitoksieni kanssa.Vika oli niinkuin epäilitte toisessa puhelinlijassa.Yhteys resetoitiin ja sen jälkeen kun vaihdoin modeemin paikkaa ilmeni vika aina työhuoneen piuhassa.Eli nyt modeemi on ollut kuukauden ajan eikä ongelmia ole ollut.

kiitokset

vanhus


draakki
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+13
  • OmaYhteisön moderaattori
  • 1477 kommenttia
  • 8. kesäkuuta 2023

Huippujuttu @mathil että asia ratkesi! 😊 Kiitos myös, että päivitit ratkaisun tänne. 🙏🏼