Skip to main content
Vastattu

Miksi Netflix pätkii ?

  • 4. toukokuuta 2020
  • 3 kommenttia
  • 2754 katselukerrat

Forum|alt.badge.img+2

Netflix on pätkinyt parin päivän ajan todella pahasti (langaton yhteys). Ainoa mikä auttaa pätkimiseen on katkaista virta Zyxel reititittimestä ja kytkeä se uudelleen päälle. Tuo on pidemmän päälle aika työlästä, joten mikä siellä mättää ??

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Antti-1

Ongelma on näköjään toistaiseksi hävinnyt. Mitään muita ohjelmasovelluksia, tallenteita tai muita langattomia laitteita se ei koskenut. 

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

3 kommenttia

draakki
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+13
  • OmaYhteisön moderaattori
  • 1477 kommenttia
  • 5. toukokuuta 2020

Kurja kuulla :sweat: onko mikään muu pätkinyt Viihteessä, esim. tallenteet, Yle Areena tai joku muu ohjelmakirjasto? Vai onko ongelmia vain Netflixin kanssa?

Varmistelen vielä että oliko sinulla tosissaan Viihteen sovellus äly-TV:ssä? Oliko television malli ja merkki tarkemmin vielä mikä?

Pystyisitkö kokeilemaan toimivuutta vielä kytkemällä Zyxelin ja äly-TV:n (tai digiboksin jos sellainen sinulta löytyy) verkkokaapelilla? :thinking:


Forum|alt.badge.img+2
  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • 6 kommenttia
  • Vastaus
  • 6. toukokuuta 2020

Ongelma on näköjään toistaiseksi hävinnyt. Mitään muita ohjelmasovelluksia, tallenteita tai muita langattomia laitteita se ei koskenut. 


k4rppi
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+3
  • Elisalainen
  • 112 kommenttia
  • 6. toukokuuta 2020
Antti-1 kirjoitti:

Ongelma on näköjään toistaiseksi hävinnyt. Mitään muita ohjelmasovelluksia, tallenteita tai muita langattomia laitteita se ei koskenut. 

Kiva kuulla, että ongelma on korjaantunut :blush: