Skip to main content
Vastattu

Elisa viihde LG tv tallennuskansiot ei toimi


Onko lg sovelluksessa bugi, jonka takia tallennttuja ohjelmia ei voi katsoa vaan tulee teksti "tapahtui virhe palaa rakaisin edelliseen näkymään". Virhe tapahtuu vain joillain ohjelmilla/sarjoilla (mm Simpsons)

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi roopeg

Kiitos lisätiedoista! Tästä on nyt laitettu eteenpäin tietoa ja vika otettu tutkittavaksi. :slight_smile:

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

18 kommenttia

Patomiäs
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+22
  • Elisalainen
  • 2946 kommenttia
  • 7. syyskuuta 2020

Moro @TomiKoosu ja tervetuloa OmaYhteisöön! :) Toimiiko noi tallennukset sulla normaalisti kuitenkin esimerkiksi kännykällä katsellessa? Onko noi määritelty johonkin yhden tai useamman kansion taakse vai ovatko juurikansiossa? 


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 8 kommenttia
  • 7. syyskuuta 2020

Kännykällä/tietokoneella ei ongelmaa. Lg tv sovelluksessakin muut toimii mutta Simpsonit antaa virheen. Voisiko johtua siitä että tulee usealta kanavalta samalla nimellä?


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 8 kommenttia
  • 7. syyskuuta 2020

Muutin tallennuskansiota kännykkäsovelluksessa. Lg sovellus ei kuitemkaan ymmärrä kansioista mitään vaan lsjittelee jaksot jollain omalla logiikalla kansioihin ja se ei nyt toimi. Onkohan tämä yleinen ongelma ja onko tulossa korjausta?


Patomiäs
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+22
  • Elisalainen
  • 2946 kommenttia
  • 8. syyskuuta 2020

Ton useamman kanavan ohjelman lähettämisen ei pitäisi siihen vaikuttaa :thinking: Onko noi Simpsonit nyt siis jossain omassa kansiossa? Lähinnä mietin että onko siinä kuinka iso kansiopolku esimerkiksi Tallennekansio/Piirrettyjä/Simpsonit/kausi1 vai onko ne ihan vain tyylillä Tallennekansio/Simpsonit vai miten? Mietin että jos kovin pitkä kansiopolku alla tai vastaavaa niin se voisi ainakin vaikuttaa _ehkä_ :thinking:


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 8 kommenttia
  • 10. syyskuuta 2020

Ei kansiopolku ole erityisen pitkä. Lg sovellus ei näytä kansioita samalla tavalla kuin tietokone joten vertailu hankalaa. 

Auttaisikohan jos poistaisi kaikki tallenteet? 

 


Patomiäs
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+22
  • Elisalainen
  • 2946 kommenttia
  • 11. syyskuuta 2020

Ei pitäisi moiseen olla tarvetta enkä usko että se suoraan ratkaisee mitään. Enemmän tuossa mietin vaihtoehtoja että mitkä voivat vaikuttaa tallenteiden toimivuuteen tossa :/ Onko noita mitä muita kuin Simpsonit mitkä oikuttelee noin? 


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 8 kommenttia
  • 11. syyskuuta 2020

Muut toimii hienosti


Patomiäs
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+22
  • Elisalainen
  • 2946 kommenttia
  • 11. syyskuuta 2020

Okei, eli ainoostaan siis Simsonit on sulla nyt sillain että bugaa minkä kerkee ja muuten LG:llä homma pelittää? Lisääkkö vielä profiiliisi asiakasnumeron niin vilkaistaas vähän tarkemmin että mitä ne Simpsonit siellä tekee? :) 


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 8 kommenttia
  • 11. syyskuuta 2020

Näkyisköhän ny?


roopeg
OmaYhteisön yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+19
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • 1242 kommenttia
  • 14. syyskuuta 2020

Näkyy, kiitos! Hyvin merkillinen häiriötilanne kyllä. :thinking: Vielä varmistaisin, että tekeekö Simpsoneiden katselu jokakerta tuon virheen, vai toimiiko se kuitenkin välillä? Voitaisi myös tarkistaa, että onko tässä jotakin tiettyyn TV:n malliin liittyvää. Pystytkö telkkarin takanta tarrasta katsomaan tarkan mallin?


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 8 kommenttia
  • 14. syyskuuta 2020

Tekee joka kerta jos tv valikossa näkyy kuvakkeen kohdalla oikea kuva. Jos siinä näkyy harmaa ruutu niin silloin jakson voi katsoa. Ao kuvassa vasemmanpuoleinen antaa virheen, oikeanpuoleinen toimii. Näitä harmaita ob ehkä 1/50

 


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 8 kommenttia
  • 14. syyskuuta 2020

Tv on LG 49UJ670V 49" Smart 4K Ultra HD LED


roopeg
OmaYhteisön yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+19
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • 1242 kommenttia
  • Vastaus
  • 14. syyskuuta 2020

Kiitos lisätiedoista! Tästä on nyt laitettu eteenpäin tietoa ja vika otettu tutkittavaksi. :slight_smile:


roopeg
OmaYhteisön yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+19
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • 1242 kommenttia
  • 21. syyskuuta 2020

Moi @TomiKoosu! Nyt on tämä korjattu! Kokeiletko päivittää sovelluksen uusimpaan versioonsa, miltä näyttää sitten tilanne? :slight_smile: 


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 8 kommenttia
  • 21. syyskuuta 2020

Nyt toimii. Kiitos.


jortsu67
  • 398 kommenttia
  • 21. syyskuuta 2020
roopeg kirjoitti:

Moi @TomiKoosu! Nyt on tämä korjattu! Kokeiletko päivittää sovelluksen uusimpaan versioonsa, miltä näyttää sitten tilanne? :slight_smile: 

Mikä on tuorein versio? Täällä 1.7.0, päivitetty 29/06/2020. Kokeilin myös poistaa ja asentaa uudelleen, tuli sama.

En tosin tuohon harmaa ruutu -ongelmaan törmännyt.

Eli tuo vika on varmaan korjattu ilman sovelluksen päivitystä?

Töllö LG C8.

 


roopeg
OmaYhteisön yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+19
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • 1242 kommenttia
  • 21. syyskuuta 2020

Nyt ei löydy käsiltä laitetta josta pääsisin tuon versionumeron varmistamaan. :thinking:  Sovelluskauppa antaa kuitenkin aina sen uusimman version ulos. :slight_smile:


roopeg
OmaYhteisön yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+19
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • 1242 kommenttia
  • 21. syyskuuta 2020

Korjaus vielä aiempaan! Tämä on korjattu taustalta niin, että sovelluksen päivitystä ei edes tarvita. :slight_smile: