Skip to main content
Vastattu

Viaplay aktivointi


Hei! Tein illalla digiboksiin resetointia ja Viaplayn heitti kirjautumisen ulos. Nyt en pääse sinne uudestaan. En ainakaan ole sähköpostissa nähnyt sitä kesällä tullutta uudelleen aktivointimailia roskapostissakaan. 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Patomiäs

Moro @BenDilde ja tervetuloa OmaYhteisöön! :) Aktivointia ei tarvitse uusiksi tehdä vaan voit kirjautua sinne niillä tunnuksilla jotka olet sitä varten aiemmin luonut :) 

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

12 kommenttia

Patomiäs
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+22
  • Elisalainen
  • 2945 kommenttia
  • Vastaus
  • 7. syyskuuta 2020

Moro @BenDilde ja tervetuloa OmaYhteisöön! :) Aktivointia ei tarvitse uusiksi tehdä vaan voit kirjautua sinne niillä tunnuksilla jotka olet sitä varten aiemmin luonut :) 


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 3 kommenttia
  • 7. syyskuuta 2020

Tää nyt junnaa paikallaan aspan kanssa, tein uuden salasanan Viaplaylle ja sain kirjauduttua sisään Viihteen sovelluksessa, mutta edelleen ohjelmien kohdalla herjaa että ei kuulu tilaukseen vaikka mulla on paketit ja pelit ja pensselit että näkyy kaikki muut paitsi urheilu. 


Patomiäs
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+22
  • Elisalainen
  • 2945 kommenttia
  • 8. syyskuuta 2020

Lisäilekkö profiiliisi asiakasnumeron ja muut tiedot sekä tuon nyt käytössä olevan tunnuksen sinne yksityisiin muistiinpanoihin niin vilastaan vähän tarkemmin tuota hommaa täältä käsin? 


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 3 kommenttia
  • 8. syyskuuta 2020

Elisan asiakasnumero on xxx ja Viaplayn xxx ja Elisan tunnus minäolentunnus



EDIT // muokattu tunnistetiedot piiloon turvallisuussyistä -draakki


draakki
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+13
  • OmaYhteisön moderaattori
  • 1478 kommenttia
  • 8. syyskuuta 2020

Kiitos! Hmm :thinking:  täällä päässä näyttäisi nyt ainakin ensivilkaisulla olevan kaikki OK. Oliko siis niin, että Viaplayn sisällöt eivät näy Viihteen digiboksilla, eikä Viihteen mobiilisovelluksessa kummassakaan? :confused: Jos kurkkaat Viaplayn sovelluksen kautta, näkyykö sisällöt sitä kautta?


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 3 kommenttia
  • 8. syyskuuta 2020

Nimenomaan Viaplayn sovelluksenkaan kautta ei näy


draakki
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+13
  • OmaYhteisön moderaattori
  • 1478 kommenttia
  • 9. syyskuuta 2020

Eli siis Viaplayn sisällöt eivät näy Viihteen digiboksilla, Viihteen mobiilisovelluksissa, tai Viaplayn oman sovelluksen kautta? :confused: Nyt on kyllä kinkkinen ongelma. Jos käyt Viaplayn sivuilla (tai sovelluksessa), näkyykö siellä että Viaplayn tilaus on aktiivinen Elisan kautta? Eli Viaplayn kautta Oma profiili > Tilin yhteenveto, siellä pitäisi lukea että onko sinulla mikä Viaplayn tilaus aktiivinen ja näkyykö se Viaplaylla että se on Elisan kautta :slight_smile:


  • Keskustelija
  • 5 kommenttia
  • 12. syyskuuta 2020

Miten saan Viaplayn aktivoitua, kun en löydä koodin sisältävää sähköpostia


  • Keskustelija
  • 5 kommenttia
  • 12. syyskuuta 2020

Miten saan Viaplayn aktivoitua, kun en löydä koodin sisältävää mailia?


roopeg
OmaYhteisön yhteisömanageri
Forum|alt.badge.img+19
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • 1242 kommenttia
  • 14. syyskuuta 2020

Moi @Tommi56! Laittaisitko meille yksityisviestiä, niin hoidetaan asia kuntoon. :slight_smile:


  • Keskustelija
  • 5 kommenttia
  • 14. syyskuuta 2020

Juu, laitetaan van, vai miten tämä toimii?


draakki
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+13
  • OmaYhteisön moderaattori
  • 1478 kommenttia
  • 15. syyskuuta 2020

Kerkesitkin jo @Tommi56 laittaa meille yksityisviestiä niin jatketaan sitä kautta :blush: