Skip to main content
Vastattu

Ruutu+ kirjautuminen ei onnistu Elisa Viihteessä

  • 18. joulukuuta 2022
  • 7 kommenttia
  • 1675 katselukerrat

Ei pääse kirjautumaan Ruutu+ -palveluun. Kaikki mahdolliset resetoinnit on tehty Elisa Viihde-digiboksille, eikä onnistu.

Mikäs kikka tähän auttaisi?

EDIT: 19.12.2022 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. -Snouppi

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

xkornen kirjoitti:

Ei pääse kirjautumaan Ruutu+ -palveluun. Kaikki mahdolliset resetoinnit on tehty Elisa Viihde-digiboksille, eikä onnistu.

Mikäs kikka tähän auttaisi?

Onko Sanoma-tunnus tehtynä?

Löytyy ohjeita:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/kayttovinkit/

Ruutu+ ja Ruutu

Sovellukseen tulee kirjautua Sanoma-tunnuksella.

Kirjautuminen Ruutu-sovellukseen

Ruutu-sovelluksen käyttäminen Elisa Viihteen digiboksilla sekä sovelluksella edellyttää Ruutu-sovellukseen kirjautumista Sanoma-tunnuksilla. Palveluun tulee kirjautua myös ilmaista sisältöä katsottaessa. Lisätietoa Sanoma-tunnuksesta löydät täältä.

 

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

7 kommenttia

  • 4630 kommenttia
  • Vastaus
  • 18. joulukuuta 2022
xkornen kirjoitti:

Ei pääse kirjautumaan Ruutu+ -palveluun. Kaikki mahdolliset resetoinnit on tehty Elisa Viihde-digiboksille, eikä onnistu.

Mikäs kikka tähän auttaisi?

Onko Sanoma-tunnus tehtynä?

Löytyy ohjeita:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/viihde/ohje/kayttovinkit/

Ruutu+ ja Ruutu

Sovellukseen tulee kirjautua Sanoma-tunnuksella.

Kirjautuminen Ruutu-sovellukseen

Ruutu-sovelluksen käyttäminen Elisa Viihteen digiboksilla sekä sovelluksella edellyttää Ruutu-sovellukseen kirjautumista Sanoma-tunnuksilla. Palveluun tulee kirjautua myös ilmaista sisältöä katsottaessa. Lisätietoa Sanoma-tunnuksesta löydät täältä.

 


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 4 kommenttia
  • 18. joulukuuta 2022

Sanoma-tili ei toimi. Se toimii kyllä muilla laitteilla, mutta ei Elisa-viihteessä. Herjailee vaan, että tunnus ja salasana eivät täsmää. Siksi haluaisinkin tietää miksi ei toimij a miten se saadaan toimimaan.


  • 4630 kommenttia
  • 18. joulukuuta 2022
xkornen kirjoitti:

Sanoma-tili ei toimi. Se toimii kyllä muilla laitteilla, mutta ei Elisa-viihteessä. Herjailee vaan, että tunnus ja salasana eivät täsmää. Siksi haluaisinkin tietää miksi ei toimij a miten se saadaan toimimaan.

Tuolla ketjussa samaa ongelmaa:

Sanoma- tilin salasana vaihto Sanoma sivujen kautta on auttanut.

https://oma.sanoma.fi/aihe/sanoma-tili/sanoma-tilin-unohtunut-salasana

 


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 4 kommenttia
  • 18. joulukuuta 2022

Olen tuotakin kokeillut, mutta ei toimi.


  • 4630 kommenttia
  • 18. joulukuuta 2022
xkornen kirjoitti:

Olen tuotakin kokeillut, mutta ei toimi.

Olet varmaan kokeillut

Digiboksin sisäisen muistin alustusta:

  1. Valitse digiboksin Menun Asetukset-valikosta: Asetukset > Lisäasetukset > Alusta sisäinen muisti.
  2. Toimenpide vaatii lapsilukon PIN-koodin (4 numeroa), jos olet sen asettanut digiboksillesi.

Ja tuotakin konstia:

Digiboksin niin kutsuttu virtabuutti:

“Ota digiboksista virtajohto irti ja paina digiboksin virtanappi pohjaan, jatka napin painamista kunnes olet saanut virtajohdon napakasti takaisin kiinni. Voit vapauttaa virtapainikkeen parin sekunnin kuluttua johdon asettamisen jälkeen, mutta ei ennen kun johto on paikoillaan.”

 


  • Keskustelun aloittaja
  • Keskustelija
  • 4 kommenttia
  • 19. joulukuuta 2022

Muistin alustus ei tuottanut tulosta. Ei edes päästä naputtelemaan tunnusta ja salasanaa. Pitääkös toi virtabuutti tehdä sähkön ollessa päällä vai pois?


  • 4630 kommenttia
  • 19. joulukuuta 2022
xkornen kirjoitti:

Muistin alustus ei tuottanut tulosta. Ei edes päästä naputtelemaan tunnusta ja salasanaa. Pitääkös toi virtabuutti tehdä sähkön ollessa päällä vai pois?

Ota vaikka digiboksi pois päältä ensin.

Virtahan katkeaa kuitenkin, kun virtajohto irroitetaan.

Digiboksissahan (jos siinä vika) on takuu niin kauan kuin sopimus voimassa.

Jos ei mikään auta, niin

ota vaan yhteyttä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat. (Botti häipyy, kun vaan useammin yrittää)

Soittakaa minulle.

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)

Omaelisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.