Tallenteiden katselu on viime aikoina ollut vaikeaa tallenteiden jumiutuessa. Tallenteen aloittaminen alusta tai palaaminen valikkoonkaan ei auta. Olen käynnistänyt digiboksinkin, se saattaa autttaa.
Missä on vika?
Tallenteiden katselu on viime aikoina ollut vaikeaa tallenteiden jumiutuessa. Tallenteen aloittaminen alusta tai palaaminen valikkoonkaan ei auta. Olen käynnistänyt digiboksinkin, se saattaa autttaa.
Missä on vika?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi sakarialanne
Netti ja langaton verkko ovat molemmat Elisan tuotteita.
Miten tuo häiriöilmoitus tehdään?
Nopein tapa on puhelin. Numero on 010 190 240.
Kannattaa kokeilla se kaapelilla liittäminen ennen soittamista, koska se pyydetään ensimmäisenä kuitenkin tekemään.
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi