Skip to main content
Vastattu

Elisa Viihde Play -kansiossa ei näy tallenteita (Netgem N7800)

  • 18. tammikuuta 2025
  • 8 kommenttia
  • 371 katselukerrat

Forum|alt.badge.img
  • Osallistuja
  • 10 kommenttia

Ainakin perjantaista 17.1. alkaen Playn tallennekansiossa ei näy alikansiota eikä tallennettuja ohjelmia.

Kun avaa Playn tallennekansion näkyviin tulee vain pääsivun pohja, Elisa Viihde Play -logo, Elisa Viihde -logo ja päivä+kellonaika. Näkee, että tietoja haetaan, koska sivulla näkyy pyörivä pallukka. Jonkin ajan kuluttua tulee ilmoitus “Sisällön hakemisessa tapahtui virhe, yritä uudelleen myöhemmin”. Ilmoitus näkyy vain muutaman sekunnin ajan.

Yksittäistä ohjelmaa voi kyllä kyllä katsoa kun menee tv:n ohjelmaoppaan kautta tallennettuun ohjelmaa.

Omat tallenteet -kansio toimii ok, kuten muutkin Viihteen toiminnot.

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi ilponen

Tuossa oli vikatilanne joka vaikutti tuohon palvelun toimivuuteen, mutta sen pitäis olla nyt korjattu. Pahoittelut aiheutuneesta haitasta. 🙏

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

8 kommenttia

  • Keskustelija
  • 3 kommenttia
  • 18. tammikuuta 2025

Myös Elisa Viihde Premiumissa (Netgem N7950) ei Viihde Play ole toiminut eilisestä 17.1 lähtien. Nettiyhteys ja digiboksi on käynnistetty uudelleen, mutta ei auttanut. Myöskään puhelimen Elisa Viihde sovelluksessa ei Viihde Play toimi!


  • 4643 kommenttia
  • 18. tammikuuta 2025

Voi olla, että vika on tiedossakin ja korjauksen alla.

Voisi tehdä vaikka vika/häiriölmoituksen:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Soittakaa minulle Häiriöilmoitus

Tai (Nopeampi): Omaelisa /Varaa soittoaika/ Häiriöilmoitus

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen  24h ympäri vuoden pyhät/arjet (Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

>uusi viesti>Häiriöilmoitukset


  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 18. tammikuuta 2025

Meillä sama ongelma, viihde play lopettanut toiminnan 17.1. Myös netgem7800


  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 18. tammikuuta 2025
J70 kirjoitti:

Myös Elisa Viihde Premiumissa (Netgem N7950) ei Viihde Play ole toiminut eilisestä 17.1 lähtien. Nettiyhteys ja digiboksi on käynnistetty uudelleen, mutta ei auttanut. Myöskään puhelimen Elisa Viihde sovelluksessa ei Viihde Play toimi!

Sama juttu samoilla laitteilla.


  • 4643 kommenttia
  • 18. tammikuuta 2025
Rockenroll kirjoitti:
J70 kirjoitti:

Myös Elisa Viihde Premiumissa (Netgem N7950) ei Viihde Play ole toiminut eilisestä 17.1 lähtien. Nettiyhteys ja digiboksi on käynnistetty uudelleen, mutta ei auttanut. Myöskään puhelimen Elisa Viihde sovelluksessa ei Viihde Play toimi!

Sama juttu samoilla laitteilla.

Puhelimen sovelluksen sisältäkin voi tehdä sovellukseen liittyvän vikailmoituksen: Anna palautetta kohdasta.

Samallahan  voi laittaa tietoa, ettei toimi muuallakaan.


  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 18. tammikuuta 2025

Laitoin vikailmoituksen ja nyt tuli vastaus, että vika korjattu. Viihde play ei toimi silti netgemillä tai puhelimella (sovellus), joten vastasin ei kysymykseen, oletko tyytyväinen  ratkaisuun.


Forum|alt.badge.img+1
  • Kommentaattori
  • 34 kommenttia
  • 19. tammikuuta 2025

Tein eilen (18.1) tästä vikailmoituksen. Sain siihen vastauksen klo: 14.45 jossa ilmoitettiin että palvelussa on yleinen vikatilanne ja se korjataan 24 tunnin sisällä. 

Noh, tuo 24 tuntia meni jo ja vika vain jatkuu!

Miksi Elisa ei ole vieläkään ilmoittanut tästä viasta esim. OmaElisan häiriötiedotteissa?
 Säästyisi turhilta yhteydenotoilta ja digiboxin resetoinnilta. Kuinka tämä voi olla niin vaikeaa? 


ilponen
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+11
  • Elisalainen
  • 740 kommenttia
  • Vastaus
  • 20. tammikuuta 2025

Tuossa oli vikatilanne joka vaikutti tuohon palvelun toimivuuteen, mutta sen pitäis olla nyt korjattu. Pahoittelut aiheutuneesta haitasta. 🙏


Osallistu keskusteluun