Haluan antaa palautetta Iso Omenan asiakaspalvelusta, kävin liikkessä to 17.6.21 koska minulla oli ongelmia modeemin kanssa ja sen toiminnasta! Myyjä oli hyvin tyly ja sanoi että kyllä se on toiminnassa, kysyin miten löydän se oikean reitin niin myyjä katsoi omasta puhelimesta missä se on ja hän ei nyt viitsinyt mennä siihen kohtaan! Eli lopputulos oli että poistun liikkestä ilman mitään apu mun omaan ongelmaani! Mitä järkeä on pitää koko liiketilaa Isossa Omensassa kun ei sieltä saa mitään henkilökohtaista palvelua/apua!? Onko myyjät vain sitä varten että saavat provisiopalkkiota miten paljon myydään ja tekee uusia sopimuksia! Olen Elisan vanha asiakas ja monta soppari Elisan kanssa! Harkitsen todella vaihtaa operaattoria kun nän surkeata asiakaspalvelua, kaiken pitäisi tehdä itse!! ;(
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi