Tukiaseman Nurmes, Sivakkajoki LTE palvelu on toistuvasti alhaalla pitkiä jaksoja. Tämä tapahtuu aina sähkökatkon (esim. ukkonen) jälkeen. Viimeksi meni alas 15.5. ja jatkui melkein 2 viikkoa. Nyt meni uudestaan 1.6. Aina on kyseessä “huoltotyö”.
Tämän tukiaseman häiriötilanteet näkyvät häiriökartassa, mutta eivät näy milloinkaan Verkkoapurissa? Verkkoapurissa ei myöskään näy oma osoitteeni? Olen tästä useita kertoja kysellyt asiakaspalvelusta, mutta kukaan ei tiedä mitään ja mikään ei koskaan muutu? Asiakas palvelu sanoo aina: “kyllä meidän järjestelmissä näkyy”. Yhdistetään eteenpäin “tekniselle puolelle”, mutta siellä ollaan aina yhtä tietämättömiä.
Mistähän sitä voisi kysellä korvauksia toimimattomasta liittymästä, kun tukiasema ei pysy ylhäällä ja maksan kuitenkin nopeasti yhteydestä? Asiakaspalvelu ei tähänkään osaa vastata yhtään mitään.