Skip to main content

CS:GO ei saa yhteyttä virallisiin palvelimiin

  • 28. elokuuta 2022
  • 2 kommenttia
  • 1950 katselukerrat

Cs go ei saayhteyttä virallisiin palveluihin. Toimii hyvin harvoin

Kiinnitetty vastaus

28. elokuuta 2022

Tuolla kosolti asiaa aiheesta.

 

Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

  • 4726 kommenttia
  • 28. elokuuta 2022

draakki
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+13
  • OmaYhteisön moderaattori
  • 1477 kommenttia
  • 29. elokuuta 2022

Morjes @Jomppa95 ja tervetuloa OmaYhteisöön! 😊 Kimblez jakoikin jo vanhempaan ketjuun linkin missä muut yhteisöläiset ovat pohtineet tätä samaa ongelmaa. 

Jos et jo löytänyt ratkaisua tai kerennyt soittelemaan meidän vianrajauspuolelle niin varmistathan vielä että julkisen IP-osoitteen lisäpalvelu on varmasti tilattu oikealle liittymälle ja että reitittimen APN-osoite on vaihdettu internet :arrow_right: internet4? 😊

Jos ylläolevat on jo varmistettu niin lisääthän OmaYhteisö-profiilisi yksityisiin muistiinpanoihin Elisan asiakasnumero ja vastaile tähän lankaan että sopiiko, että liittymälle tehdään näin arkisin meidän moderaattorien päivystysaikana toimenpide mikä tiputtaa liittymän hetkeksi verkosta. Laitteen uudelleenkäynnistys palauttaa yhteyden. 👍🏼 

Jos haluaisit mieluummin sopia tarkempaa aikaa milloin nettiyhteys sopii katkaista ja milloin voidaan toimenpide tehdä, niin siinä tapauksessa kannattaa suosiolla varata suoraan soittopyyntö meidän vianrajaus- ja häiriöilmoituspuolelle täältä, valinnalla Häiriöilmoitus (mobiililiittymät) pääsee puhumaan suoraan asiakaspalvelijalle joka pystyy auttelemaan pulman kanssa. 🙂 

Elikkäs, kertauksena vielä mitä tulisi nyt tehdä askel askeleelta: 

  1. Varmista että olet tilannut julkisen IP-osoitteen lisäpalvelun oikealle mobiililaajakaistaliittymälle 
  2. Varmista että olet vaihtanut reitittimesi APN-osoitteeksi internet4
  3. Lisää Elisan asiakasnumerosi OmaYhteisö -profiilisi yksityisiin muistiinpanoihin tai ole yhteydessä asiakaspalveluumme https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
  4. Jos lisäsit asiakasnumeron profiilisi tietoihin niin kuittaa tähän keskusteluun, saako liittymällesi tehdä toimenpiteen meidän moderaattorien toimesta, mikä tiputtaa liittymän verkosta kunnes käynnistät laitteen uudelleen


Eiköhän saada näillä tämä sinunkin palvelinongelma kuntoon. 😊