Nykyään tapahtuu päivittäin niin, että katsomani TV-kanava esim. 503 (katson ElisaViihteen kautta kanavia 501 jne.) pysähtyy ja samoin tietokone pysähtyy. Kun käyttää Windowsin verkon diagnostiikkaa, tulee vastaus, että “Windows ei pystynyt tunnistamaan tämän verkon välityspalvelinasetuksia automaattisesti”. Mistähän tällainen johtuu? Käytän Chrome-selainta ja Windows-versio on 10. Lisäksi minulla on käytössä Saunalahti Mobiililaajakaista 5G 300M. Modeemi näyttää täyttä signaalia eli 3/3. Tätä ongelmaa on alkanut olla viime aikoina; mitään ei ole omalta kohdaltani muuttunut. Löytyisikö tähän ärsyttävään ongelmaa joku ratkaisu? Ja kyllä, olen katkaissut modeemista virran.
Välityspalvelinongelma
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Hanni
Kiitos kaikille vastanneille, seuraan tilannetta ja teen tarvittaessa häiriöilmoituksen.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella Elisan työntekijöiden kirjautuminen
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi