Skip to main content
Vastattu

Asiakaspalvelu tilaa SIM-kortin

  • 7. huhtikuuta 2024
  • 6 kommenttia
  • 295 katselukerrat

Tilansin uuden 5G liittymän sekä samalla ZTE MC888 Pro 5G reitittimen. Aluksi reititin ja SIM-kortti toimivat kuin unelma, mutta sitten netti lakkasi toimimasta. Erinäisiä tarkistuksia kävin läpi, jotka olisivat voineet tulla kysymykseen, mutta en löytänyt toimimattomuussyytä. Tein vikailmoituksen ja käytiin asioita läpi, jolloin selvisi, että SIM-kortti oli ponnahtanut korttipaikastaan hivenen ulos.  Tätä en huomannut tarkistaa. Asiakaspalvelija oli sitä mieltä, että lähettää varalle uuden SIM-kortin ja vastasin siihen myöntävästi. Puhelun jälkeen huomasin, että sähköpostiin oli tullut tilaus uudesta SIM-kortista hintaan 7,99 €. Onko joka kerta niin, että kun asiakaspalvelija tilaa asiakkaan puolesta jotain se maksaa ja sitten jos itse olisin käynyt hakemassa tuon uuden SIMmin kaupasta se ei olisi maksanut mitään?

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Outzake kirjoitti:

Tilansin uuden 5G liittymän sekä samalla ZTE MC888 Pro 5G reitittimen. Aluksi reititin ja SIM-kortti toimivat kuin unelma, mutta sitten netti lakkasi toimimasta. Erinäisiä tarkistuksia kävin läpi, jotka olisivat voineet tulla kysymykseen, mutta en löytänyt toimimattomuussyytä. Tein vikailmoituksen ja käytiin asioita läpi, jolloin selvisi, että SIM-kortti oli ponnahtanut korttipaikastaan hivenen ulos.  Tätä en huomannut tarkistaa. Asiakaspalvelija oli sitä mieltä, että lähettää varalle uuden SIM-kortin ja vastasin siihen myöntävästi. Puhelun jälkeen huomasin, että sähköpostiin oli tullut tilaus uudesta SIM-kortista hintaan 7,99 €. Onko joka kerta niin, että kun asiakaspalvelija tilaa asiakkaan puolesta jotain se maksaa ja sitten jos itse olisin käynyt hakemassa tuon uuden SIMmin kaupasta se ei olisi maksanut mitään?

Se on aktivointimaksu.

Asiakaspalvelu varmaankin aktivoinut sen Sim - kortin. (Eli sama hinta, kuin

OmaElisassa tehtynäkin.)

Tilaaminen on ilmaista, mutta SIM-aktivointi maksaa 7,99 €.

Elisan ja Saunalahden asiakaspalveluhinnasto

Elisan ja Elisan Saunalahti puhe -ja mobiililaajakaistaliitymien asiakaspalveluhinnasto.                       

                                                                        Hinta

                                                                  asiakaspalvelun

                                                                      tekemänä                Hinta OmaEl

SIM-kortin vaihto / SIM-kortin aktivointi 7,99 € 7,99 € (ohje)
Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

  • 7. huhtikuuta 2024
Outzake kirjoitti:

Tilansin uuden 5G liittymän sekä samalla ZTE MC888 Pro 5G reitittimen. Aluksi reititin ja SIM-kortti toimivat kuin unelma, mutta sitten netti lakkasi toimimasta. Erinäisiä tarkistuksia kävin läpi, jotka olisivat voineet tulla kysymykseen, mutta en löytänyt toimimattomuussyytä. Tein vikailmoituksen ja käytiin asioita läpi, jolloin selvisi, että SIM-kortti oli ponnahtanut korttipaikastaan hivenen ulos.  Tätä en huomannut tarkistaa. Asiakaspalvelija oli sitä mieltä, että lähettää varalle uuden SIM-kortin ja vastasin siihen myöntävästi. Puhelun jälkeen huomasin, että sähköpostiin oli tullut tilaus uudesta SIM-kortista hintaan 7,99 €. Onko joka kerta niin, että kun asiakaspalvelija tilaa asiakkaan puolesta jotain se maksaa ja sitten jos itse olisin käynyt hakemassa tuon uuden SIMmin kaupasta se ei olisi maksanut mitään?

Se on aktivointimaksu.

Asiakaspalvelu varmaankin aktivoinut sen Sim - kortin. (Eli sama hinta, kuin

OmaElisassa tehtynäkin.)

Tilaaminen on ilmaista, mutta SIM-aktivointi maksaa 7,99 €.

Elisan ja Saunalahden asiakaspalveluhinnasto

Elisan ja Elisan Saunalahti puhe -ja mobiililaajakaistaliitymien asiakaspalveluhinnasto.                       

                                                                        Hinta

                                                                  asiakaspalvelun

                                                                      tekemänä                Hinta OmaEl

SIM-kortin vaihto / SIM-kortin aktivointi 7,99 € 7,99 € (ohje)

  • Keskustelija
  • 24. huhtikuuta 2024

Minä en saa, jostain syystä Elisalta simkorttia. Mutta telialta saa.


sakarialanne
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+24
  • Elisalainen
  • 24. huhtikuuta 2024
pietro1234 kirjoitti:

Minä en saa, jostain syystä Elisalta simkorttia. Mutta telialta saa.

Kyllä viallisen SIM-kortin tilalle aina uuden saa. Lienee sinun tapauksessa jostain muusta kyse.


Forum|alt.badge.img+4
  • Valmentaja
  • 24. huhtikuuta 2024
pietro1234 kirjoitti:

Minä en saa, jostain syystä Elisalta simkorttia. Mutta telialta saa.

Jos Elisa vaihtaa prepaid- liittymäänkin uuden sim:n, arvaten onko siinä vikaa vai ei niin kuukausi- maksulliseen tuo onnistuu vielä helpommin. Ja ilman lisämaksua.


tontze
Forum|alt.badge.img+18
  • Superstara
  • 27. huhtikuuta 2024

Voiko uuden sim kortin tilata aktivoimattomana ?


  • 27. huhtikuuta 2024
tontze kirjoitti:

Voiko uuden sim kortin tilata aktivoimattomana ?

Uuden SIM-kortin tilaus ja käyttöönotto

“Saatuasi uuden SIM-kortin se tulee aina aktivoida käyttöön.

Valitse liittymä, jolle uusi SIM-kortti aktivoidaan. Aktivoimaton kortti on käytettävissä mihin tahansa liittymään.”

 


Osallistu keskusteluun