Skip to main content
Vastattu

Liittymän kaupanpäälliseksi luvattu lahjakortti

  • 14. helmikuuta 2025
  • 2 kommenttia
  • 226 katselukerrat

Ostin liittymän Elisalta alkavaksi 12.12.2024. Myyjä sai minut ostamaan lupaamalla 30€ lahjakortin k ryhmälle. Tulisi kuulemma simkortin kanssa samoihin aikoihin.

Tammikuussa 2025 menin pisteelle kysymään, miksi lahjakorttini ei ole tullut. Selvisi, ettei minulle mitään lahjakorttia ole tulossakaan, mutta myyjä lupasi korjata asian. Tulisi tod näk seuraavalla viikolla, mutta helmikuuhun mennessä.

Helmikuussa palasin samalle pisteelle, samalle myyjälle kysymään, miksi lahjakorttini ei ole tullut. Tulisi kuulemma 14.2.2025 mennessä. 

 

Tänään on 14.2.2025 en usko pätkääkään, että lahjakortti enää tänään tulisi. Mitä minun tulisi tehdä? Miten voin päästä tästä kusetuksen kierteestä pois ja saada luvatun lahjakortin?

 

Ps. Päätin liittymän, kun Myyjän kertoma vaadittu kahden kuukauden aika oli kulunut. Kuulemma lahjakortti tulee vain, jos liittymä on auki vähintään kaksi kuukautta.

 

EDIT: 14.2.2025 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. -Burnett

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Anspandeemus

Eipä ole nyt tuo lahjakortin tiedottaminen mennyt ihan putkeen, pahoittelut omalta osaltani tästä. Lahjakortit todellakin lähetellään n. 2kk-3kk sisään, kun liittymä on avattu. Tässä on tärkeä huomata, että liittymän tilaus ja avaus on eri ja voi tuottaa väärinkäsityksiä. Tarkempaa tietoa saa asiakaspalvelusta. Ikävä, että päädyit kuitenkin irtisanomaan liittymät nyt tässä kohtaa. 😕

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

2 kommenttia

  • 4632 kommenttia
  • 14. helmikuuta 2025

Voi olla, että liittymä lopetettu liian aikaisin:

Tuolla tietoa lahjakorteista:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/laskutus-maksaminen/elisa-lahjakortti/

Muu lahjakortti avausetuna.

“Jos sait muun kuin Elisa Lahjakortin avausetuna, saat lahjakortin postitse, kun liittymäsopimuksesi on ollut auki tilausvahvistuksessa mainitun ajan ja lahjakortin ehdot täyttyvät.

Lahjakortti toimitetaan noin 2-3 kuukauden kuluttua sopimuksen avautumisesta.”

En ole saanut lahjakorttia ja liittymä on ollut auki sovitun ajan, mitä teen.

“Jos olet odottanut yli kolme kuukautta liittymän avauksesta ja lahjakortin saamisen ehdot täyttyvät, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.”

 


Anspandeemus
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+11
  • Elisalainen
  • 544 kommenttia
  • Vastaus
  • 17. helmikuuta 2025

Eipä ole nyt tuo lahjakortin tiedottaminen mennyt ihan putkeen, pahoittelut omalta osaltani tästä. Lahjakortit todellakin lähetellään n. 2kk-3kk sisään, kun liittymä on avattu. Tässä on tärkeä huomata, että liittymän tilaus ja avaus on eri ja voi tuottaa väärinkäsityksiä. Tarkempaa tietoa saa asiakaspalvelusta. Ikävä, että päädyit kuitenkin irtisanomaan liittymät nyt tässä kohtaa. 😕


Osallistu keskusteluun