Tällainen tilanne: olin aiemmin Allenten asiakas ja minulla oli Viaplay Total heidän kauttaan. Sähköpostini oli siis jo rekisteröity Viaplayn tunnukseksi. Viaplay toimi hienosti useita vuosia. Nyt sitten irtisanoin Allenten ja siirryin Elisa Viihde Premium asiakkaaksi, lisänä V Premium ja Viaplay Total. Sain Elisalta aktivointilinkin, ja kun sitä klikkasin ja syötin sähköpostiosoitteeni, niin tuli ilmoitus että on jo rekisteröity. Kun kirjaudun sisään, en kuitenkaan pysty katsomaan mitään Viaplayn sisältöä, vaan ehdottaa että osta paketti. No en osta toistamiseen.
Pari kertaa olen soitellut Elisan asiakastukeen josta vaan sanotaan että meidän päästä kaikki on kunnossa. Aktivointilinkin lähettivät uudelleen, mutta eihän se toimi kun valittaa että on jo rekisteröity.
Mistähän saisi asiantuntevan gurun kiinni joka osaisi ratkaista tämänkin ongelman, puhelimella en enää viitsi soitella kun pitävät minua typeränä :D
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Maxh kirjoitti:
Tällainen tilanne: olin aiemmin Allenten asiakas ja minulla oli Viaplay Total heidän kauttaan. Sähköpostini oli siis jo rekisteröity Viaplayn tunnukseksi. Viaplay toimi hienosti useita vuosia. Nyt sitten irtisanoin Allenten ja siirryin Elisa Viihde Premium asiakkaaksi, lisänä V Premium ja Viaplay Total. Sain Elisalta aktivointilinkin, ja kun sitä klikkasin ja syötin sähköpostiosoitteeni, niin tuli ilmoitus että on jo rekisteröity. Kun kirjaudun sisään, en kuitenkaan pysty katsomaan mitään Viaplayn sisältöä, vaan ehdottaa että osta paketti. No en osta toistamiseen.
Pari kertaa olen soitellut Elisan asiakastukeen josta vaan sanotaan että meidän päästä kaikki on kunnossa. Aktivointilinkin lähettivät uudelleen, mutta eihän se toimi kun valittaa että on jo rekisteröity.
Mistähän saisi asiantuntevan gurun kiinni joka osaisi ratkaista tämänkin ongelman, puhelimella en enää viitsi soitella kun pitävät minua typeränä :D
Tällainen tilanne: olin aiemmin Allenten asiakas ja minulla oli Viaplay Total heidän kauttaan. Sähköpostini oli siis jo rekisteröity Viaplayn tunnukseksi. Viaplay toimi hienosti useita vuosia. Nyt sitten irtisanoin Allenten ja siirryin Elisa Viihde Premium asiakkaaksi, lisänä V Premium ja Viaplay Total. Sain Elisalta aktivointilinkin, ja kun sitä klikkasin ja syötin sähköpostiosoitteeni, niin tuli ilmoitus että on jo rekisteröity. Kun kirjaudun sisään, en kuitenkaan pysty katsomaan mitään Viaplayn sisältöä, vaan ehdottaa että osta paketti. No en osta toistamiseen.
Pari kertaa olen soitellut Elisan asiakastukeen josta vaan sanotaan että meidän päästä kaikki on kunnossa. Aktivointilinkin lähettivät uudelleen, mutta eihän se toimi kun valittaa että on jo rekisteröity.
Mistähän saisi asiantuntevan gurun kiinni joka osaisi ratkaista tämänkin ongelman, puhelimella en enää viitsi soitella kun pitävät minua typeränä :D
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.