Skip to main content
Vastattu

V Premium ja Viaplay Total aktivointiongelma

  • 12. lokakuuta 2024
  • 3 kommenttia
  • 151 katselukerrat

  • Tulokas
  • 1 kommentti

Tällainen tilanne: olin aiemmin Allenten asiakas ja minulla oli Viaplay Total heidän kauttaan. Sähköpostini oli siis jo rekisteröity Viaplayn tunnukseksi. Viaplay toimi hienosti useita vuosia. Nyt sitten irtisanoin Allenten ja siirryin Elisa Viihde Premium asiakkaaksi,  lisänä V Premium ja Viaplay Total. Sain Elisalta aktivointilinkin, ja kun sitä klikkasin ja syötin sähköpostiosoitteeni, niin tuli ilmoitus että on jo rekisteröity.  Kun kirjaudun sisään, en kuitenkaan pysty katsomaan mitään Viaplayn sisältöä, vaan ehdottaa että osta paketti. No en osta toistamiseen.

Pari kertaa olen soitellut Elisan asiakastukeen josta vaan sanotaan että meidän päästä kaikki on kunnossa. Aktivointilinkin lähettivät uudelleen, mutta eihän se toimi kun valittaa että on jo rekisteröity.

Mistähän saisi asiantuntevan gurun kiinni joka osaisi ratkaista tämänkin ongelman, puhelimella en enää viitsi soitella kun pitävät minua typeränä :D

 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Maxh kirjoitti:

Tällainen tilanne: olin aiemmin Allenten asiakas ja minulla oli Viaplay Total heidän kauttaan. Sähköpostini oli siis jo rekisteröity Viaplayn tunnukseksi. Viaplay toimi hienosti useita vuosia. Nyt sitten irtisanoin Allenten ja siirryin Elisa Viihde Premium asiakkaaksi,  lisänä V Premium ja Viaplay Total. Sain Elisalta aktivointilinkin, ja kun sitä klikkasin ja syötin sähköpostiosoitteeni, niin tuli ilmoitus että on jo rekisteröity.  Kun kirjaudun sisään, en kuitenkaan pysty katsomaan mitään Viaplayn sisältöä, vaan ehdottaa että osta paketti. No en osta toistamiseen.

Pari kertaa olen soitellut Elisan asiakastukeen josta vaan sanotaan että meidän päästä kaikki on kunnossa. Aktivointilinkin lähettivät uudelleen, mutta eihän se toimi kun valittaa että on jo rekisteröity.

Mistähän saisi asiantuntevan gurun kiinni joka osaisi ratkaista tämänkin ongelman, puhelimella en enää viitsi soitella kun pitävät minua typeränä :D

 

Sitähän voi kysäistä vaikka Viaplaylta:

https://help.viaplay.com/fi/

Ota yhteyttä meihin

Vaikka Chatissa.

Chatti lötyy sivun alhaalta nuolesta, kun tarvittavat vaihtoehdot on valittu.

(Valitse kategoria.ym.)

 

 

 

 

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

3 kommenttia

  • 4625 kommenttia
  • Vastaus
  • 13. lokakuuta 2024
Maxh kirjoitti:

Tällainen tilanne: olin aiemmin Allenten asiakas ja minulla oli Viaplay Total heidän kauttaan. Sähköpostini oli siis jo rekisteröity Viaplayn tunnukseksi. Viaplay toimi hienosti useita vuosia. Nyt sitten irtisanoin Allenten ja siirryin Elisa Viihde Premium asiakkaaksi,  lisänä V Premium ja Viaplay Total. Sain Elisalta aktivointilinkin, ja kun sitä klikkasin ja syötin sähköpostiosoitteeni, niin tuli ilmoitus että on jo rekisteröity.  Kun kirjaudun sisään, en kuitenkaan pysty katsomaan mitään Viaplayn sisältöä, vaan ehdottaa että osta paketti. No en osta toistamiseen.

Pari kertaa olen soitellut Elisan asiakastukeen josta vaan sanotaan että meidän päästä kaikki on kunnossa. Aktivointilinkin lähettivät uudelleen, mutta eihän se toimi kun valittaa että on jo rekisteröity.

Mistähän saisi asiantuntevan gurun kiinni joka osaisi ratkaista tämänkin ongelman, puhelimella en enää viitsi soitella kun pitävät minua typeränä :D

 

Sitähän voi kysäistä vaikka Viaplaylta:

https://help.viaplay.com/fi/

Ota yhteyttä meihin

Vaikka Chatissa.

Chatti lötyy sivun alhaalta nuolesta, kun tarvittavat vaihtoehdot on valittu.

(Valitse kategoria.ym.)

 

 

 

 


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 13. lokakuuta 2024

Hei, kiitos, Viaplay auttoi ongelmassa, nyt näkyy!


  • 4625 kommenttia
  • 14. lokakuuta 2024
Maxh kirjoitti:

Hei, kiitos, Viaplay auttoi ongelmassa, nyt näkyy!

Ole hyvä, Erinomaisen hyvä, kun taas näkyy.


Osallistu keskusteluun