Skip to main content
Vastattu

Luottokauppasopimus ja tilaus

  • 1. helmikuuta 2023
  • 1 kommentti
  • 409 katselukerrat

Hei! Te, joilla on esim. Maksuhäiriömerkintöjä tai ollut niitä. - teette tilauksen, joka kaatuu "luottokelvottomuuteen". - yhteys aspaan - tilausta ei saada läpi - sähköpostiin ensin "tilaus perutaan autom 40pv kuluessa. Luottokelpoisuuden takia, maksa kertamaksulla" jne jne.. Miten, onko kokemusta?

;

Kuitenkin vielä uusi sposti: tilausvahvistus. Uusin, eli kolmas; Muutokset tilauksen toimitustavassa "tilaus toimitus myymälästä vaihdettu postitoimipisteeseen, muista henkilöllisyystodistus". Maksut kk-erät laitteesta, kertamaksu sopimuksenavaus 6,99 vaiko 7,99€. Kertamaksu: x.euroa. Toimitus: postitoimipaikka xxxx. - Elisan sivulla kuitenkin tilaus "tarkistuksessa, odottaa vahvistuksia" (minulta, liittyen kirjeeseen 1. Kuitenkin ajallisesti ja viiveellä vielä edistymiseen liittyvää viestiä 2 muuta lisäksi). Miten tässä nyt oletan/toivon/stressaan/teen mitään?! Kiitos.

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Asiahan selviää

ottamalla yhteyttä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat. (Botti häipyy, kun vaan useammin yrittää)

Soittakaa minulle.

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)

Somessakin:

Lähetä viesti Facebookissa 
Lähetä viesti Twitterissä

Arkisin  ja viikonloppuisin 8-21.

OmaElisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.

 

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

  • 4630 kommenttia
  • Vastaus
  • 1. helmikuuta 2023

Asiahan selviää

ottamalla yhteyttä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat. (Botti häipyy, kun vaan useammin yrittää)

Soittakaa minulle.

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)

Somessakin:

Lähetä viesti Facebookissa 
Lähetä viesti Twitterissä

Arkisin  ja viikonloppuisin 8-21.

OmaElisassakin voi viestitellä:

Omaelisa/ Asiakaspalvelu/Viestit ja ilmoitukset/Asiakaspalvelun viestit.