12.06.2023 Elisan verkkokaupasta ostetun Russell Hobbs Airfryen korin kahva katkesi kun ravistelin ranskalaisia.
Konetta käytetty arviolta alle 30 kertaa, ja pesty aina käsin.
Meneeköhän tämä takuun piikkiin ? Luulisi kahvan kestävän vähän pitempääkin ?
Eiköhän se mene takuuseen:
Laitevalmistajien huolto-ohjeet Elisalta ostetuille laitteille
Eli asiakaspalvelussa hoituu:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
ChattaaOmaelisassa ma-pe 8-21 ja la 9-17.
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21. Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisn/arkipyhinä 9-21.
Soittakaa minulle
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)
Omaelisa oiva kanava, kun voi liitteitäkin laittaa:
Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.
Liitteitä voi olla enintään 5 kpl. Liitteen maksimikoko 10 MB. Sallitut tiedostomuodot: PDF, PNG, JPEG tai GIF.
Elisan asiakaspalvelusta vastattiin tänään ettei mene takuuseen
Elisan asiakaspalvelusta vastattiin tänään ettei mene takuuseen
Sanoivatko syytä, miksei mene?
Sitähän voi kysäistä Russel hobbsin asiakaspalvelusta, mitä
mieltä siellä ollaan:
Ota yhteyttä | Russell Hobbs Suomi
Veikkaanpa, että Elisan mielestä on kyseessä “käyttäjän aiheuttama mekaaninen vika”, minkä perusteella evätään takuu sen enempää tutkimatta.
Elisa ei korvaa tuollaista "vikaa" , mutta olisi korvannut jos laite ei toimisi enään.
Otin yhteyttä Russel Hobbs Suomen osastoon, niin laittoivat uuden korin/kahvan tulemaan