Skip to main content

Miksi minulle tuli 2.10 lasku vaikka minulla emolevyt enää asiakkuutta teillä ollut moneen kuukauteen

 

EDIT: 13.2.2024 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. -Burnett

Tuosta kannattaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme ja asia tutkitaan. 🙂

Moikka @ellen ja tervetuloa OmaYhteisöön!


Hei,eikö laskutus älyä,ettei samasta laitteesta samassa taloudessa voi laskuttaa kahdelta henkilöltä samaa mobiililaajakaistaa .hävetkää,jos ette heti korjaa tilannetta,niin otan yhteyttä kuluttajansuojaan ,!!!!!!  terv.Lasse Kulmala


Hei,eikö laskutus älyä,ettei samasta laitteesta samassa taloudessa voi laskuttaa kahdelta henkilöltä samaa mobiililaajakaistaa .hävetkää,jos ette heti korjaa tilannetta,niin otan yhteyttä kuluttajansuojaan ,!!!!!!  terv.Lasse Kulmala

Tuosta kannattaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme ja asia tutkitaan. 🙂

Moikka @latelak  ja tervetuloa OmaYhteisöön!


Hei,eikö laskutus älyä,ettei samasta laitteesta samassa taloudessa voi laskuttaa kahdelta henkilöltä samaa mobiililaajakaistaa .hävetkää,jos ette heti korjaa tilannetta,niin otan yhteyttä kuluttajansuojaan ,!!!!!!  terv.Lasse Kulmala

Voi, jos ootte sellaiset tilanneet ? Jos ette, niin sitten ei voi.


Osallistu keskusteluun