Vastattu

elisa markkinointisoitto

  • 9 June 2022
  • 6 kommenttia
  • 157 katselukerrat

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki

Minulla on tällä hetkellä menossa operaattorivaihto Elisasta DNA:lle ja markkinointiestot Oma Elisassa, niin tänään soitteli Elisalta. Tiesi heti, että minulla on menossa ja sanoin heti, että minulla on markkinointiestot. Eli eikös pitäisi tulla ensin tekstari puheimeen eikä soittaa?

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi starfall 15 June 2022, 10:23

Katso alkuperäinen viesti

6 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Soitot Elisan puhelinmyyjiltä voi estää asiakaspalvelun kautta.

Siellä OmaElisassa on vain Tekstiviesti ja Sähköpostiesto mahdollisuus.

Käyttäjätaso 7

Elisan puhelinmyyjien soitot voi  estää asakaspalvelun kautta.

Siellä OmaElisassa voi tehdä Tekstiviesti- ja Sähköpostiestot.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +2

Numeronsiirtotilanteessa tapahtuva yhteydenotto ehkä menee asiakkuuden hoitona, joten saattavat soittaa. Voin toki olla väärässäkin.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4

Asiakkuuden hoitoon kuuluu esimerkiksi sopimuksen päättymiseen liittyvistä yksityiskohdista tiedottaminen. Tällainen voisi olla esimerkiksi muistutus keskittämisetujen poistumisesta tai vastaajan käyttäjälle tieto, että vastaajapalvelu ja sen numero eivät tule siirtymään liittymän päänumeron mukana.

Suoramarkkinoinnin kieltäneelle ei voi myydä liittymiä.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki

No otin yhteyttä OmaElisan kautta, niin he laittoivat eston numerolle menemään heidän myyntipalveluun

Käyttäjätaso 5

Moikka @starfall! Hyvä että asia on hoitunut. Käänsin esitetyn idean keskusteluksi. Löydät markkinointiin liittyen lisätietoa täältä https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/asiakasviestinta-ja-tietosuoja/ohje/markkinointiluvat-ja-asiakasviestinta/. 😊

Osallistu keskusteluun