Skip to main content

Olen syyskuussa vaihtanut liittymää, jolloin luvattiin S-ryhmän lahjakortti. Ei näy, ei kuulu, vaan kaikki mahdolliset selitykset ”lahjakorttien saatavuusongelmista” (miten tämä on edes mahdollista? Rahallahan niitä sieltä S-ryhmästä käydään ostamassa) aina ties mihin ”virheisiin ja vahinkoihin” lähetykseen liittyen. Googlaamalla huomaa, että ihan sama virsi joka kerta, eikä lahjakortti koskaan saavu ajallaan.


Mitenköhän kauan tässä oikeasti menee? Hölmönähän laitoin osan jouluostoksista sen varaan, että pääsen ne S-ryhmältä hakemaan. Kaipaan aikaikkunan suhteen faktatietoa, enkä tekosyitä. 

 

Olen syyskuussa vaihtanut liittymää, jolloin luvattiin S-ryhmän lahjakortti. Ei näy, ei kuulu, vaan kaikki mahdolliset selitykset ”lahjakorttien saatavuusongelmista” (miten tämä on edes mahdollista? Rahallahan niitä sieltä S-ryhmästä käydään ostamassa) aina ties mihin ”virheisiin ja vahinkoihin” lähetykseen liittyen. Googlaamalla huomaa, että ihan sama virsi joka kerta, eikä lahjakortti koskaan saavu ajallaan.


Mitenköhän kauan tässä oikeasti menee? Hölmönähän laitoin osan jouluostoksista sen varaan, että pääsen ne S-ryhmältä hakemaan. Kaipaan aikaikkunan suhteen faktatietoa, enkä tekosyitä. 

 

Sitä en tiedä kuinka kauan niissä S-ryhmän lahjakorttien toimituksissa menee. Olisi omasta mielestäni ainakin hyvä jos Elisan myymälässä tai muulla myyntipisteellä tekee tuon liittymätilauksen niin sieltä saisi jo sen S-ryhmän lahjakortin heti mukaan, ettei sitä tarvitsisi odottaa postitse.

 

Mutta en tiedä olisiko tähän tulossa @OmaYhteisö-tiimi mitään muutosta?


Tietoa lahjakorteista:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/ohje/elisan-lahjakortit/


Äläpäs nyt sekoita Elisan lahjakortteja ja S-ryhmän lahjakortteja keskenään, jotka ovat kaksi ihan eri asiaa ja laittamasi linkki koskee vain Elisan lahjakortteja ei S-ryhmään olevia lahjakortteja!


Olen syyskuussa vaihtanut liittymää, jolloin luvattiin S-ryhmän lahjakortti. Ei näy, ei kuulu, vaan kaikki mahdolliset selitykset ”lahjakorttien saatavuusongelmista” (miten tämä on edes mahdollista? Rahallahan niitä sieltä S-ryhmästä käydään ostamassa) aina ties mihin ”virheisiin ja vahinkoihin” lähetykseen liittyen. Googlaamalla huomaa, että ihan sama virsi joka kerta, eikä lahjakortti koskaan saavu ajallaan.


Mitenköhän kauan tässä oikeasti menee? Hölmönähän laitoin osan jouluostoksista sen varaan, että pääsen ne S-ryhmältä hakemaan. Kaipaan aikaikkunan suhteen faktatietoa, enkä tekosyitä. 

 

Tämä on kyllä sietämätöntä ja uskomatonta jatkuvaa pyllyilyä Elisalta.


Äläpäs nyt sekoita Elisan lahjakortteja ja S-ryhmän lahjakortteja keskenään, jotka ovat kaksi ihan eri asiaa ja laittamasi linkki koskee vain Elisan lahjakortteja ei S-ryhmään olevia lahjakortteja!

Eikö liittymänvaihdon lahjakorttiehdot ole samat riippumatta lahjakortin kohteesta, vai onko S-ryhmän lahjakortille omat ehdot?

Ote ohjeesta:

Saat lahjakortin viimeistään kolmen (3) kuukauden kuluttua siitä, kun sopimus on auennut.


Saat lahjakortin viimeistään kolmen (3) kuukauden kuluttua siitä, kun sopimus on auennut.

 

Tämän mukaisesti pyrimme kaikki lahjakortit lähettämään.

Lahjakortin toimitusta (S-ryhmän tai Elisan) voi seurata myös OmaElisassa. Kannattaa lukaista myös lyhyt ohje täältä.

Mikäli toimituksessa on ollut haasteita tai viivästystä niin suosittelen olemaan yhteydessä asiakaspalveluun asian selvittämiseksi.


Onko täällä ketään joka on saanut kortin pyytämättä ? Kuinka moni on unohtanut jo koko kortin ?


Onko täällä ketään joka on saanut kortin pyytämättä ? Kuinka moni on unohtanut jo koko kortin ?

Ei ole.

Kaheksan.


Hei. Sain tänään postissa Elisan lahjakortin. Minulle on kuitenkin puhelimessa myyjä luvannut S-ryhmän lahjakortin. En olisi liittymääni vaihtanut Elisan lahjakortilla. Toivon asian korjaamista pikaisesti. 


Jos operaattori ei pysty toimittamaan lupaamansa, niin kyseessä on sopimusrikko. Eli operaattori vaihtoon vaan.


Hei. Sain tänään postissa Elisan lahjakortin. Minulle on kuitenkin puhelimessa myyjä luvannut S-ryhmän lahjakortin. En olisi liittymääni vaihtanut Elisan lahjakortilla. Toivon asian korjaamista pikaisesti. 


Tervehdys @Annila ja tervetuloa OmaYhteisöön!

Olethan yhteydessä asiakaspalveluun niin saadaan tuota katsottua tarkemmin.


Sama homma. S-ryhmän lahjakortteja piti mainoksen mukaan tulla, mutta tulikin elisa kaupan lahjakortteja. Melkoista kusetusta! Ja kun lueskelee näitä keskusteluja niin aika pitkältä aikaväliltä löytyy näitä samoja ongelmia.