Kilpailijan alkeellinen moka

  • 6 December 2023
  • 5 kommenttia
  • 122 katselukerrat

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +2

kirjoitin heidän yhteisöön tämän kuvan kera. oli poistettu samantien.

kyseessä on siis yksittäisen tallenteen poisto. siinä lukee isolla:

“haluatko varmasti lopettaa tallentamisen?” Poista tallenne ja peruuta - painikkeet. ei onneksi lopeta tallentamista.

käväisin heidän myymälässään ja siellä myös huomattiin

virhe, mutta edelleenkään ei ole korjattu. se täytyy johtua ylimielisyydestä.

telialla on usein vikaa tallenteissa. onneksi alakerrassa on Elisa jolla

tallennan samat sarjat ja ohjelmat. Aion pitää myös Elisan jatkossakin. 

Elisalla miinus on puheohjauksen puuttuminen joka telialla on. jos esim. painan google-nappulaa ja sanon: “sää”, heleä naisääni sanoo asuinkuntani sään ja se näkyy tietysti myös mutta tv ei tartte olla päällä. kellonajan ja päivämäärän se sanoo myös.

 


5 kommenttia

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +2

ja myöskin youtubessa on ääniohjaus. sitä toivoisin myös Elisaan.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +17

Viihde Plussassa on ihan toimiva ääniohjaus.

Testasin vielä omakohtaisesti mölisemällä.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +2

voisinko vaihtaa plussaan jos aloittaisin uuden 2 vuotisen sopimuksen

vai pitääkö odottaa että tämä sopimus päättyy. ei molempia tietenkään

kannata maksaa. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +23

voisinko vaihtaa plussaan jos aloittaisin uuden 2 vuotisen sopimuksen

vai pitääkö odottaa että tämä sopimus päättyy. ei molempia tietenkään

kannata maksaa. 

Ole yhteydessä asiakaspalveluun. Mielestäni on mahdollista vaihtaa Premiumista Plussaan kesken määräaikaisuudenkin.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +2

ok. muistan vaan tapauksen jossa asiakas tilasi uudet paremmat laitteet mutta olisikin joutunut maksamaan molempia. Onneksi onnistui perua

koska paketti oli avaamaton. Myyjä teki virheen kun ei sanonut että vanha

jää voimaan eikä korvaudu. 

Varaankin saman tien soittoajan.

Osallistu keskusteluun