Skip to main content

Kuluttaja-asiamiehen näkemys määräaikaisen sopimuksen purusta


tahoja

Kyselin viihteen ,, rinnakkaisboksin, määräaikaisen sopimuksen päättämisestä ennen aikojaan.

Kuulemma sellanenkin syy, että jos tulot vähenevät huomattavasti jne.

Mistäs löytäs porsaanreiän? EI kauheasti kiinnosta maksaa Elisalle kun on niin kallis eikä ikinä muista VANHOJA asiakkaitaan.

Eikö Elisassa tajuta, että ihmiset siirtyy esim.DNA.n hubiin.

Siinä tulee isompi tappio kuin se, että jotain aleja välillä vanhoille asiakkailleen

 

 

Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

11 kommenttia

JV0600
Forum|alt.badge.img+17
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • 1049 kommenttia
  • 7. tammikuuta 2021

Huh, vai että Dna Hubiin. Lukekaa ihmiset joskus miten Dnan asiakkaat suoraan sanoen kiroavat Hubi-laatikon alimpaan h-ttiin. Mun yhdellä kaverilla oli Hubi ja koitettiin monet kerrat saada sitä toimimaan vaan viimeisellä kerralla laatikko ei inahtanutkaan kun koitin resetoida sitä eli painoin boksin reset-nappia, sanoin kaverille että vie takaisin Dna-kauppaan ja pyydä etteivät enää laskuta siitä.

Ei ei, en suosittele kellekään Dna Hubia.


tahoja
  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • 103 kommenttia
  • 7. tammikuuta 2021
JV0600 kirjoitti:

Huh, vai että Dna Hubiin. Lukekaa ihmiset joskus miten Dnan asiakkaat suoraan sanoen kiroavat Hubi-laatikon alimpaan h-ttiin. Mun yhdellä kaverilla oli Hubi ja koitettiin monet kerrat saada sitä toimimaan vaan viimeisellä kerralla laatikko ei inahtanutkaan kun koitin resetoida sitä eli painoin boksin reset-nappia, sanoin kaverille että vie takaisin Dna-kauppaan ja pyydä etteivät enää laskuta siitä.

Ei ei, en suosittele kellekään Dna Hubia.

minä vuonna tää oli? Onhan hubit voinu kehittyä?

Ei kauhesti kiinnosta tämä Elisan viihdekkään.

 

Mikä siinä muu tekee sen että kiroavat hubin jorpakkoon?


JV0600
Forum|alt.badge.img+17
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • 1049 kommenttia
  • 7. tammikuuta 2021
tahoja kirjoitti:
JV0600 kirjoitti:

Huh, vai että Dna Hubiin. Lukekaa ihmiset joskus miten Dnan asiakkaat suoraan sanoen kiroavat Hubi-laatikon alimpaan h-ttiin. Mun yhdellä kaverilla oli Hubi ja koitettiin monet kerrat saada sitä toimimaan vaan viimeisellä kerralla laatikko ei inahtanutkaan kun koitin resetoida sitä eli painoin boksin reset-nappia, sanoin kaverille että vie takaisin Dna-kauppaan ja pyydä etteivät enää laskuta siitä.

Ei ei, en suosittele kellekään Dna Hubia.

minä vuonna tää oli? Onhan hubit voinu kehittyä?

Ei kauhesti kiinnosta tämä Elisan viihdekkään.

 

Mikä siinä muu tekee sen että kiroavat hubin jorpakkoon?


Viime vuoden puolella tuota kaverin hubia koitettiin saada toimimaan, vaan ei lähtenyt wörkkimään. En usko että hubi siitä puolen vuoden sisällä on kovasti kehittynyt.

Eikä kenenkään ole pakko ottaa Elisa Viihdettä, pitää osata sanoa ei. Itse olen tyytyväinen Elisa Viihteeseen enkä sitä kilpailijoiden tuotteisiin vaihtaisi.

Dnan tukifoorumilta voipi lukea kansalaisten kommentteja Dnan hupilaatikosta.


tahoja
  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • 103 kommenttia
  • 7. tammikuuta 2021
JV0600 kirjoitti:
tahoja kirjoitti:
JV0600 kirjoitti:

Huh, vai että Dna Hubiin. Lukekaa ihmiset joskus miten Dnan asiakkaat suoraan sanoen kiroavat Hubi-laatikon alimpaan h-ttiin. Mun yhdellä kaverilla oli Hubi ja koitettiin monet kerrat saada sitä toimimaan vaan viimeisellä kerralla laatikko ei inahtanutkaan kun koitin resetoida sitä eli painoin boksin reset-nappia, sanoin kaverille että vie takaisin Dna-kauppaan ja pyydä etteivät enää laskuta siitä.

Ei ei, en suosittele kellekään Dna Hubia.

minä vuonna tää oli? Onhan hubit voinu kehittyä?

Ei kauhesti kiinnosta tämä Elisan viihdekkään.

 

Mikä siinä muu tekee sen että kiroavat hubin jorpakkoon?


Viime vuoden puolella tuota kaverin hubia koitettiin saada toimimaan, vaan ei lähtenyt wörkkimään. En usko että hubi siitä puolen vuoden sisällä on kovasti kehittynyt.

Eikä kenenkään ole pakko ottaa Elisa Viihdettä, pitää osata sanoa ei. Itse olen tyytyväinen Elisa Viihteeseen enkä sitä kilpailijoiden tuotteisiin vaihtaisi.

 


Joh ainoo, että olen huono sanomaan hanakkaille myyjille.

 

Noh miksei sun kaveris sitten sanonu ei ??????

Kun eihän sitä dna tv.tä pakko ole kenenkään ottaa ;)


JV0600
Forum|alt.badge.img+17
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • 1049 kommenttia
  • 7. tammikuuta 2021

En tiedä miksi kaverini ei sanonut ei, ehkä hän on myyjille ns. helppo suupala.


tahoja
  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • 103 kommenttia
  • 7. tammikuuta 2021

sehän se.

 

Osaa ne Elisallakin vahvan markkinoinnin ja kuulevat heti,kelle vaikeampaa sanoa ei

 


Forum|alt.badge.img+5
  • Älyniekka
  • 137 kommenttia
  • 7. tammikuuta 2021

Vielä en kuullu mitään järkevää syytöstä. Eli toisen boksin määräaika se ei vaikuta sun ekaa boksii vai ootko siihenkin menny jatkamaan sopimusta silmät kiinni ja kyllä tänne kaikki heti kiitos? Ja tilanteesta riippuen sopimuksia on purettu siitä syystä että suoraan sanoo että rahat ei riitä. Jotain faktaa sen tueksi sit voi pyytää 


tahoja
  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • 103 kommenttia
  • 7. tammikuuta 2021
Gandalff kirjoitti:

Vielä en kuullu mitään järkevää syytöstä. Eli toisen boksin määräaika se ei vaikuta sun ekaa boksii vai ootko siihenkin menny jatkamaan sopimusta silmät kiinni ja kyllä tänne kaikki heti kiitos? Ja tilanteesta riippuen sopimuksia on purettu siitä syystä että suoraan sanoo että rahat ei riitä. Jotain faktaa sen tueksi sit voi pyytää 

Ihan kuluttaja-asiamieheltä sain sähköpostia.

 

Onko nyt joku harmitu sulla menossa? Älä minuun pura kiitos


Forum|alt.badge.img+5
  • Älyniekka
  • 137 kommenttia
  • 7. tammikuuta 2021
tahoja kirjoitti:
Gandalff kirjoitti:

Vielä en kuullu mitään järkevää syytöstä. Eli toisen boksin määräaika se ei vaikuta sun ekaa boksii vai ootko siihenkin menny jatkamaan sopimusta silmät kiinni ja kyllä tänne kaikki heti kiitos? Ja tilanteesta riippuen sopimuksia on purettu siitä syystä että suoraan sanoo että rahat ei riitä. Jotain faktaa sen tueksi sit voi pyytää 

Ihan kuluttaja-asiamieheltä sain sähköpostia.

 

Onko nyt joku harmitu sulla menossa? Älä minuun pura kiitos

Mikä harmistus? Eli vielä sopimuksia on purettu syystä että rahat ei riitä. Ja ku puhuit toisen boksin määräaikaisuudesta niin ajattelin ootko samaan aikaan menny jatkamaan "pääboksin määräaikaisuutta 


tahoja
  • Keskustelun aloittaja
  • Avulias
  • 103 kommenttia
  • 7. tammikuuta 2021

Lie tajusin väärin :(


Forum|alt.badge.img+12
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • 569 kommenttia
  • 15. tammikuuta 2021
tahoja kirjoitti:

Kyselin viihteen ,, rinnakkaisboksin, määräaikaisen sopimuksen päättämisestä ennen aikojaan.

Kuulemma sellanenkin syy, että jos tulot vähenevät huomattavasti jne.

Mistäs löytäs porsaanreiän? EI kauheasti kiinnosta maksaa Elisalle kun on niin kallis eikä ikinä muista VANHOJA asiakkaitaan.

Eikö Elisassa tajuta, että ihmiset siirtyy esim.DNA.n hubiin.

Siinä tulee isompi tappio kuin se, että jotain aleja välillä vanhoille asiakkailleen

 

 

Onhan se taloudellinen tilanne ollut syy irtisanoa määräaikaisia Elisa Viihde digiboksilla sopimuksia ainakin aikaisemmin niin miksi ei nytkin. Itse joskus vuonna peruna ja nakki niin tein. Mutta nykyään jälleen Elisa Viihde digiboksilla asiakas oon ja hiljattain viime vuoden loppupuolella otin tuon tuplaboksin.