Skip to main content

Millaisia kokemuksia L33T FuzionX Ergo -pelituolista?

  • June 6, 2026
  • 2 kommenttia
  • 53 katselukerrat

Tilasin tällä viikolla tuollaisen tuolin ollut pari päivää käytössä. On aikas hyvä istua ja voi olla pitkiäkin aikoja koneella ja istumis asento on hyvä. Onko muilla kokemusta tästä.

!--startfragment>

EDIT: 8.6.2026 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. -Fannytastic

!--endfragment>

 

2 kommenttia

eepuska
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+12
  • OmaYhteisön moderaattori
  • June 16, 2026

Kiva kuulla, että oot löytänyt sopivan pelituolin!🤩 Onko muilla yhteisöläisillä ollut käytössä tätä samaa tuolia?


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • June 18, 2026