Maksoin elisan laitteen osamaksulaskun nettisivujen kautta, ja se veloittui tuplasti tililtä, näkyy tilotteella veloitukset peräkkäin. Onko muilla samaa ongelmaa ollut OmaeElisan kautta maksetuissa laskuissa? En ole ollut asiakkaana muutamaan vuoteen, joten ei kokemusta onko nykyisin yleistäkin tuo tuplaveloitus suoraan maksaessa?
Ainoat vaihtoehdot olivat siirtää seuraavalle kuulle maksu tai palauttaa se, jolloin palvelumaksu 12,99€ olisi veloitettu tuosta toimesta. Eipä ole järkeä tuommosella palvelumaksulla (noin korkeaa en muualla ole vielä nähnyt, etenkin kun sivuston ongelmasta kyse), rahoja palauttaakaan, vaikka niille olisi etenkin näin kesällä muutakin käyttöä ollut…
Laskun maksu veloitettu tuplasti, muilla samaa ongelmaa? (siirretty seur. kuulle)
Maksoin elisan laitteen osamaksulaskun nettisivujen kautta, ja se veloittui tuplasti tililtä, näkyy tilotteella veloitukset peräkkäin. Onko muilla samaa ongelmaa ollut OmaeElisan kautta maksetuissa laskuissa? En ole ollut asiakkaana muutamaan vuoteen, joten ei kokemusta onko nykyisin yleistäkin tuo tuplaveloitus suoraan maksaessa?
Ainoat vaihtoehdot olivat siirtää seuraavalle kuulle maksu tai palauttaa se, jolloin palvelumaksu 12,99€ olisi veloitettu tuosta toimesta. Eipä ole järkeä tuommosella palvelumaksulla (noin korkeaa en muualla ole vielä nähnyt, etenkin kun sivuston ongelmasta kyse), rahoja palauttaakaan, vaikka niille olisi etenkin näin kesällä muutakin käyttöä ollut…
Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin varmaan selviää
maksutta, jos Elisan vika:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
ChattaaOmaelisassa ma-pe 8-21 ja la 9-17.
Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta.
Omaelisassa:
Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit
>Uusi viesti>Laskutus
Liitteitäkin voi laittaa
Toki ensimmäisenä olin Chatilla aspaan yhteydessä kun huomasin tuon tuplamaksun.
Eipä sieltä kysytty sen kummemmin lisätietojakaan, todettiin vaan että voidaan joko siirtää seuraavaan laskuun tai palauttaa tuota palvelumaksua vastaan.
Pyysin kyllä välittämään tiedon eteenpäin, että katsoisivat onko joku ongelma sivulta maksettaessa, mutta siihen ei otettu kantaa.
Toki ensimmäisenä olin Chatilla aspaan yhteydessä kun huomasin tuon tuplamaksun.
Eipä sieltä kysytty sen kummemmin lisätietojakaan, todettiin vaan että voidaan joko siirtää seuraavaan laskuun tai palauttaa tuota palvelumaksua vastaan.
Pyysin kyllä välittämään tiedon eteenpäin, että katsoisivat onko joku ongelma sivulta maksettaessa, mutta siihen ei otettu kantaa.
Chat -keskustelun voi lähettää omaan sähköpostiin sieltä
Chattilaatikon oikealta ylhäältä/Kolme pistettä/Lähetä keskustelu sähköpostiin.
Laita viestiä OmaElisan kautta. Melkeinpä paras kanava. Menee suoraan perille. Liitteitä voi laittaa mukaan, niin selvempää.
Varmaan hoituu parhain päin.
Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit
>Uusi viesti>Laskutus
(Liitteitä voi olla enintään 5 kpl.)
Ei ole kyllä tämänkaltaista tuplamaksutus tapausta tullut vastaan eli ei pitäisi mikään yleinen ongelma olla. Ainakaan tässä kohtaa ei olla tietoisia tuollaisesta ongelmasta.
Maksoit siis OmaElisan kautta laskua? Tuliko maksaessa jotain virheilmoitusta?
Tervetuloa OmaYhteisöön
Ei ole kyllä tämänkaltaista tuplamaksutus tapausta tullut vastaan eli ei pitäisi mikään yleinen ongelma olla. Ainakaan tässä kohtaa ei olla tietoisia tuollaisesta ongelmasta.
Maksoit siis OmaElisan kautta laskua? Tuliko maksaessa jotain virheilmoitusta?
Tervetuloa OmaYhteisöön
Kiitos!
Maksoin juu OmaElisan kautta laskun, varmensin pankissa eikä minusta herjannut mitään maksutapahtuman aikana. Tiliotteessa vaan näkyy kaksi perättäistä veloitusta Elisalle samalla summalla ja viitteellä
Ei ole kyllä tämänkaltaista tuplamaksutus tapausta tullut vastaan eli ei pitäisi mikään yleinen ongelma olla. Ainakaan tässä kohtaa ei olla tietoisia tuollaisesta ongelmasta.
Maksoit siis OmaElisan kautta laskua? Tuliko maksaessa jotain virheilmoitusta?
Tervetuloa OmaYhteisöön
Kiitos!
Maksoin juu OmaElisan kautta laskun, varmensin pankissa eikä minusta herjannut mitään maksutapahtuman aikana. Tiliotteessa vaan näkyy kaksi perättäistä veloitusta Elisalle samalla summalla ja viitteellä
Laita viestiä OmaElisan kautta ja kuitit liitteeksi.
Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit
>Uusi viesti>Laskutus
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.