Skip to main content

Laskun maksu veloitettu tuplasti, muilla samaa ongelmaa? (siirretty seur. kuulle)

  • July 13, 2024
  • 6 kommenttia
  • 211 katselukerrat

Maksoin elisan laitteen osamaksulaskun nettisivujen kautta, ja se veloittui tuplasti tililtä, näkyy tilotteella veloitukset peräkkäin. Onko muilla samaa ongelmaa ollut OmaeElisan kautta maksetuissa laskuissa? En ole ollut asiakkaana muutamaan vuoteen, joten ei kokemusta onko nykyisin yleistäkin tuo tuplaveloitus suoraan maksaessa?

Ainoat vaihtoehdot olivat siirtää seuraavalle kuulle maksu tai palauttaa se, jolloin palvelumaksu 12,99€ olisi veloitettu tuosta toimesta.  Eipä ole järkeä tuommosella palvelumaksulla (noin korkeaa en muualla ole vielä nähnyt, etenkin kun sivuston ongelmasta kyse), rahoja palauttaakaan, vaikka niille olisi etenkin näin kesällä muutakin käyttöä ollut… 

July 21, 2024

Ei ole kyllä tämänkaltaista tuplamaksutus tapausta tullut vastaan eli ei pitäisi mikään yleinen ongelma olla. Ainakaan tässä kohtaa ei olla tietoisia tuollaisesta ongelmasta. 

Maksoit siis OmaElisan kautta laskua? Tuliko maksaessa jotain virheilmoitusta? 🤔

Tervetuloa OmaYhteisöön @Kittyness ! 😊

Kiitos!
Maksoin juu OmaElisan kautta laskun, varmensin pankissa eikä minusta herjannut mitään maksutapahtuman aikana. Tiliotteessa vaan näkyy kaksi perättäistä veloitusta Elisalle samalla summalla ja viitteellä 😕

Laita viestiä OmaElisan kautta ja kuitit liitteeksi.

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

>Uusi viesti>Laskutus

6 kommenttia

  • July 13, 2024

Maksoin elisan laitteen osamaksulaskun nettisivujen kautta, ja se veloittui tuplasti tililtä, näkyy tilotteella veloitukset peräkkäin. Onko muilla samaa ongelmaa ollut OmaeElisan kautta maksetuissa laskuissa? En ole ollut asiakkaana muutamaan vuoteen, joten ei kokemusta onko nykyisin yleistäkin tuo tuplaveloitus suoraan maksaessa?

Ainoat vaihtoehdot olivat siirtää seuraavalle kuulle maksu tai palauttaa se, jolloin palvelumaksu 12,99€ olisi veloitettu tuosta toimesta.  Eipä ole järkeä tuommosella palvelumaksulla (noin korkeaa en muualla ole vielä nähnyt, etenkin kun sivuston ongelmasta kyse), rahoja palauttaakaan, vaikka niille olisi etenkin näin kesällä muutakin käyttöä ollut… 

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin varmaan selviää

maksutta, jos Elisan vika:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta.​

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

>Uusi viesti>Laskutus

Liitteitäkin voi laittaa

 


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • July 13, 2024

Toki ensimmäisenä olin Chatilla aspaan yhteydessä kun huomasin tuon tuplamaksun.
Eipä sieltä kysytty sen kummemmin lisätietojakaan, todettiin vaan että voidaan joko siirtää seuraavaan laskuun tai palauttaa tuota palvelumaksua vastaan.  🤷

Pyysin kyllä välittämään tiedon eteenpäin, että katsoisivat onko joku ongelma sivulta maksettaessa, mutta siihen ei otettu kantaa.


  • July 13, 2024

Toki ensimmäisenä olin Chatilla aspaan yhteydessä kun huomasin tuon tuplamaksun.
Eipä sieltä kysytty sen kummemmin lisätietojakaan, todettiin vaan että voidaan joko siirtää seuraavaan laskuun tai palauttaa tuota palvelumaksua vastaan.  🤷

Pyysin kyllä välittämään tiedon eteenpäin, että katsoisivat onko joku ongelma sivulta maksettaessa, mutta siihen ei otettu kantaa.

Chat -keskustelun voi lähettää omaan sähköpostiin sieltä

Chattilaatikon oikealta ylhäältä/Kolme pistettä/Lähetä keskustelu sähköpostiin.

 

Laita viestiä OmaElisan kautta. Melkeinpä paras kanava. Menee suoraan perille. Liitteitä voi laittaa mukaan, niin selvempää.

Varmaan hoituu parhain päin.

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

>Uusi viesti>Laskutus

(Liitteitä voi olla enintään 5 kpl.)

 


Anspandeemus
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+11
  • OmaYhteisön moderaattori
  • July 15, 2024

Ei ole kyllä tämänkaltaista tuplamaksutus tapausta tullut vastaan eli ei pitäisi mikään yleinen ongelma olla. Ainakaan tässä kohtaa ei olla tietoisia tuollaisesta ongelmasta. 

Maksoit siis OmaElisan kautta laskua? Tuliko maksaessa jotain virheilmoitusta? 🤔

Tervetuloa OmaYhteisöön @Kittyness ! 😊


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • July 21, 2024

Ei ole kyllä tämänkaltaista tuplamaksutus tapausta tullut vastaan eli ei pitäisi mikään yleinen ongelma olla. Ainakaan tässä kohtaa ei olla tietoisia tuollaisesta ongelmasta. 

Maksoit siis OmaElisan kautta laskua? Tuliko maksaessa jotain virheilmoitusta? 🤔

Tervetuloa OmaYhteisöön @Kittyness ! 😊

Kiitos!
Maksoin juu OmaElisan kautta laskun, varmensin pankissa eikä minusta herjannut mitään maksutapahtuman aikana. Tiliotteessa vaan näkyy kaksi perättäistä veloitusta Elisalle samalla summalla ja viitteellä 😕


  • July 21, 2024

Ei ole kyllä tämänkaltaista tuplamaksutus tapausta tullut vastaan eli ei pitäisi mikään yleinen ongelma olla. Ainakaan tässä kohtaa ei olla tietoisia tuollaisesta ongelmasta. 

Maksoit siis OmaElisan kautta laskua? Tuliko maksaessa jotain virheilmoitusta? 🤔

Tervetuloa OmaYhteisöön @Kittyness ! 😊

Kiitos!
Maksoin juu OmaElisan kautta laskun, varmensin pankissa eikä minusta herjannut mitään maksutapahtuman aikana. Tiliotteessa vaan näkyy kaksi perättäistä veloitusta Elisalle samalla summalla ja viitteellä 😕

Laita viestiä OmaElisan kautta ja kuitit liitteeksi.

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

>Uusi viesti>Laskutus