Skip to main content

Onko kellään muulla käynyt niin että laskut on maksettu 21.10 siitä huolimatta ne on myt jälkiperinnässä ja kukaan ei ota asiasta vastuuta. 560 on minulle iso raha motä voisin asialle tehdä. Eli tällä hetkellä saan maksaa laskut kahteen kertaan. Tää harmittaa. Onko jollekkin käynyt niin.



EDIT 2.2.2023 // muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -draakki

 

Laita yksityisviestiä:

@OmaYhteisö-tiimi: lle

Lisää omaan profiiliisi asiakasnumero jos ei ole:

Oma profiili/muokkaa profiilia.

Omaan profiiliin pääset klikkaamalla

nimimerkkipallukkaasi sivun oikealla ylhäällä/Oma profiili

Tutustu OmaYhteisö-tiimiin

“Moderaattorit ovat Elisan henkilökuntaa, joilta taipuu sekä kinkkisimmät laskutusmysteerit että teknisemmätkin haasteet.”

Eiköhän selviä, mistä kiikastaa.

 


Morjes @Huli77 ja tervetuloa OmaYhteisöön! 👋🏼😊 

Onpa kurja kuulla, että laskutilanne on sotkussa. 😥 Jo kertaalleen maksetut laskut eivät toki lähde perintään, mutta useimmiten tällaisessa tilanteessa on kyse siitä, että auki on jokin muukin lasku tai useammat laskut, jolloin laskutilanne laahaa ja sitten ikävimmässä tapauksessa etenee perintäkierrossa. Jos perinnässä olevat laskut maksaa pois, perintä peruuntuu automaattisesti — toki perintätoimiston kanssa pitää sitten sopia perintäkuluista vielä erikseen. 

Tässä varmasti olisi paras, että asiakaspalvelu kurkkaisi laskutilanteen kertaalleen läpi ja käytäisiin rauhassa läpi koko laskutustilanne, että milloin on tullut maksuja perille ja milloin on sitten taas uusia laskuja muodostunut tai vanhoja laskuja jäänyt mahdollisesti välistä. 

Tähän nopein ja paras tapa selvittää asia olisi ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, esimerkiksi jättämällä soittopyynnön täällä aiheella Asiakaspalvelu (muut), chattaamalla OmaElisan kautta, tai pistämällä yksityisviestiä someasiakaspalveluun joko Facebookissa tai Twitterissä. Voit myös halutessasi laittaa meille moderaattoreille viestiä profiilin @OmaYhteisö-tiimi kautta kuten @Kimblez ehdotti, mutta pääsemme tätä kautta vastailemaan aika verkkaisesti, tyypillisesti kerta päivään arkisin, niin asia hoituisi muissa kanavissa paljon nopeammin. 🙂 


🐷


 

Laita yksityisviestiä:

@OmaYhteisö-tiimi: lle

Lisää omaan profiiliisi asiakasnumero jos ei ole:

Oma profiili/muokkaa profiilia.

Omaan profiiliin pääset klikkaamalla

nimimerkkipallukkaasi sivun oikealla ylhäällä/Oma profiili

Tutustu OmaYhteisö-tiimiin

“Moderaattorit ovat Elisan henkilökuntaa, joilta taipuu sekä kinkkisimmät laskutusmysteerit että teknisemmätkin haasteet.”

Eiköhän selviä, mistä kiikastaa.

 

Näin toivotaan🥰