Onko kellään muulla käynyt niin että laskut on maksettu 21.10 siitä huolimatta ne on myt jälkiperinnässä ja kukaan ei ota asiasta vastuuta. 560 on minulle iso raha motä voisin asialle tehdä. Eli tällä hetkellä saan maksaa laskut kahteen kertaan. Tää harmittaa. Onko jollekkin käynyt niin.
EDIT 2.2.2023 // muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -draakki
Laskut maksettu, silti perinnässä?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi draakki
Morjes
Onpa kurja kuulla, että laskutilanne on sotkussa. 😥 Jo kertaalleen maksetut laskut eivät toki lähde perintään, mutta useimmiten tällaisessa tilanteessa on kyse siitä, että auki on jokin muukin lasku tai useammat laskut, jolloin laskutilanne laahaa ja sitten ikävimmässä tapauksessa etenee perintäkierrossa. Jos perinnässä olevat laskut maksaa pois, perintä peruuntuu automaattisesti — toki perintätoimiston kanssa pitää sitten sopia perintäkuluista vielä erikseen.
Tässä varmasti olisi paras, että asiakaspalvelu kurkkaisi laskutilanteen kertaalleen läpi ja käytäisiin rauhassa läpi koko laskutustilanne, että milloin on tullut maksuja perille ja milloin on sitten taas uusia laskuja muodostunut tai vanhoja laskuja jäänyt mahdollisesti välistä.
Tähän nopein ja paras tapa selvittää asia olisi ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, esimerkiksi jättämällä soittopyynnön täällä aiheella Asiakaspalvelu (muut), chattaamalla OmaElisan kautta, tai pistämällä yksityisviestiä someasiakaspalveluun joko Facebookissa tai Twitterissä. Voit myös halutessasi laittaa meille moderaattoreille viestiä profiilin
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi