Vastattu

Miksi saan tällaisia ​​sähköposteja?

  • 7 March 2022
  • 1 kommentti
  • 100 katselukerrat

Minulla on kaikki maksettu. tarkistaa maksut. Sain 2 sivellintä 1 kuukaudessa. Maksoin kaiken oikein. Soitin ja puhuin Elisan edustajalle. Minulle kerrottiin, että toinen harja tuli vahingossa. ymmärrä järjestelmäsi. Tai haastan oikeuteen! Kiitos! Arina Ratushna .

 

 

 

Hei! Muistutamme, että laskusi asiakasnumerolta xxxxxxxx Elisalle on maksamatta. Maksamalla laskut tai sopimalla maksuajasta vältät palveluidesi käytön rajoittamisen. Tarvitsetko lisää maksuaikaa laskujen maksuun? Tarjoamme sinulle joustoa maksuaikaan helposti, kun vastaat tähän viestiin tämän päivän aikana, kuinka monta viikkoa lisää maksuaikaa tarvitset. Vastaukseksi hyväksytään vain jokin seuraavista numeroista: 1, 2, 3 tai 4. Viestiin vastaaminen on maksutonta, veloitus lisämaksuajasta on 5 euroa ja se veloitetaan tulevalla laskullasi. Mikäli et halua lisää maksuaikaa tai ehdit jo maksaa laskusi, tämä viesti ei edellytä sinulta mitään toimenpiteitä. Terveisin Elisa

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Lautturi 8 March 2022, 09:26

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

Moikka @Arina Ratushna .

 

Jos ymmärsin oikein niin ilmeisesti toinen laskuista on ollut nyt aiheeton? Tuliko tuo laskuasia nyt siis kuntoon? Suosittelen ottamaan käyttöön myös OmaElisa palvelun, sieltä on näppärä tarkistaa laskutilanne tarvittaessa.