Skip to main content
Kiinnitetty keskustelu

Mitä sarjaa seuraat tällä hetkellä?


Näytä ensimmäinen kirjoitus

177 kommenttia

HerraParta
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+8
  • OmaYhteisön moderaattori
  • June 11, 2026

Silloin muutamia vuosia sitten kun oli vielä aikaa katsoa sarjoja, (nyt on eri prioriteetit) niin tuli katsottua Arrowta (kunnes se meni liian scifiksi itselle) ja toinen jota katsoin aika pitkälle, oli The Blacklist. Molemmat viehättivät oman aikanasa ja varsinkin Blacklist oli hyvin rakennettu ja siitä pidin paljon.

Samaan hengenvetoon ja aavistuksen aiheen vierestä voinee todeta, että elokuvia on tullut muutamia katsottua, mutta suurin osa niiden katsomiseen käytettävissä olevasta ajasta kuluu valitettavasti hyvän leffan löytämiseen. Komedioita en enää edes etsi, koska komiikka on niin vaikea laji, että onnistumisen mahdollisuudet on (mielestäni) häviävän pienet (tai sitten mulla on vaan huono huumorintaju). Toiminta ja jonkinasteinen kauhu viehättää eniten. Hyvin tehty kauhu on psykologista, jossa ei välttämättä edes näytetä kaikkea. Ja toiminta on usein kostoluonteista. ✔️


Mikkell
Forum|alt.badge.img+5
  • Avulias
  • June 11, 2026

Koskinen uusi viides kausi.