Hei,
Tilasin Elisa-verkkokaupan kautta 1.10.2024 tuotteen, jonka arvo oli 100 euroa. Tilausvaiheessa verkkokaupan tuotesivulla ilmoitettiin tuotteen olevan saatavilla ja arvioitu toimitusaika oli alle viikko. Todellisuudessa sain tuotteen vasta noin 1,5 kuukauden kuluttua tilauksesta, sillä toimitusta siirrettiin jatkuvasti eteenpäin.
Yhteydenottoni asiakaspalveluun tapahtui OmaElisan chatin kautta, jossa tiedustelin mahdollisuutta hyvitykseen tilanteen johdosta, sillä näin pitkä viivästys ja harhaanjohtava toimitusaikataulu aiheuttivat minulle merkittävää harmia ja huonoa asiakaskokemusta. Asiakaspalvelusta kuitenkin vastattiin, ettei toimituksen viivästyminen oikeuta minkäänlaiseen hyvitykseen ja että ainoa vaihtoehtoni olisi ollut tilauksen peruutus, jos en ole tyytyväinen.
Haluan kysyä: onko tämä normaalia toimintaa Elisalla? Tämä tilanne on ollut yksi huonoimmista asiakaskokemuksista, joita olen koskaan kokenut Suomessa toimivassa yrityksessä. En näe mitään syytä jatkaa asiakkuuttani Elisalla tämän kokemuksen jälkeen.
Toivon, että tämä palaute otetaan vakavasti ja se käsitellään asianmukaisesti.