Skip to main content

Hei,

Tilasin Elisa-verkkokaupan kautta 1.10.2024 tuotteen, jonka arvo oli 100 euroa. Tilausvaiheessa verkkokaupan tuotesivulla ilmoitettiin tuotteen olevan saatavilla ja arvioitu toimitusaika oli alle viikko. Todellisuudessa sain tuotteen vasta noin 1,5 kuukauden kuluttua tilauksesta, sillä toimitusta siirrettiin jatkuvasti eteenpäin.

Yhteydenottoni asiakaspalveluun tapahtui OmaElisan chatin kautta, jossa tiedustelin mahdollisuutta hyvitykseen tilanteen johdosta, sillä näin pitkä viivästys ja harhaanjohtava toimitusaikataulu aiheuttivat minulle merkittävää harmia ja huonoa asiakaskokemusta. Asiakaspalvelusta kuitenkin vastattiin, ettei toimituksen viivästyminen oikeuta minkäänlaiseen hyvitykseen ja että ainoa vaihtoehtoni olisi ollut tilauksen peruutus, jos en ole tyytyväinen.

Haluan kysyä: onko tämä normaalia toimintaa Elisalla? Tämä tilanne on ollut yksi huonoimmista asiakaskokemuksista, joita olen koskaan kokenut Suomessa toimivassa yrityksessä. En näe mitään syytä jatkaa asiakkuuttani Elisalla tämän kokemuksen jälkeen.

Toivon, että tämä palaute otetaan vakavasti ja se käsitellään asianmukaisesti.

Ikävä kuulla kokemastasi ​@Asku.K .

Varastossa olevien tuotteiden toimitusaika on normaalisti 1-3 arkipäivää joten 1,5 kk kuulostaa kovinkin pitkältä.

Laita minulle yksityisviestillä asiakastietosi ja kerro mitä tilasit, katsotaan asiaa uudelleen.


Tämä asia on hoidettu todella huonosti. Kiitos siitä, että teitte täysin selväksi, ettei Elisaa näytä kiinnostavan asiakkaidensa tyytyväisyys tai pitkäaikaisten asiakassuhteiden rakentaminen.

 

 


Tottakai meitä kiinnostaa asiakkaiden tyytyväisyys. 😊 Arvioitu toimitusaika on toki aina vain arvio, mutta 1,5kk on jo kieltämättä kova heitto alle viikon arviolle. Välillä voi tietysti tulla jotain yllättäviäkin muutoksia tuotteiden saatavuuteen, varsinkin jos kyseistä tuotetta ei ole just sillä hetkellä varastossa. Pahoittelut vielä kuitenkin siitä miten tilanne meni. 🙏 Näistä asioista kannattaa kuitenkin olla aina yhteyksissä meidän asiakaspalveluun.


Tottakai meitä kiinnostaa asiakkaiden tyytyväisyys. 😊 Arvioitu toimitusaika on toki aina vain arvio, mutta 1,5kk on jo kieltämättä kova heitto alle viikon arviolle. Välillä voi tietysti tulla jotain yllättäviäkin muutoksia tuotteiden saatavuuteen, varsinkin jos kyseistä tuotetta ei ole just sillä hetkellä varastossa. Pahoittelut vielä kuitenkin siitä miten tilanne meni. 🙏 Näistä asioista kannattaa kuitenkin olla aina yhteyksissä meidän asiakaspalveluun.

Sitten, kun näitä asioita hoidetaan, niin on hyvä pitää mielessä, että

luottamuksen menettää vain kerran.


Osallistu keskusteluun