Vastattu

Pelicans aplikaatio

  • 6 October 2022
  • 8 kommenttia
  • 115 katselukerrat

Käyttäjätaso 2

Heipparallaa! Olisin kysynyt neuvoa seuraavaan probleemaani, olen asentanut Pelicans applikaation tälle kaudelle uudestaan, olen kytkenyt kaikki ilmoitukset päälle kyseisestä applikaatiosta, ja puhelimesta, mutta en saa minkäänlaista ilmoitusta maaleista, alkamisesta ym. Viime kaudella toimi hyvin, olisiko jollain tietämystä asiaan?  Vastauksia odotellen.  T: Jallu 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez 10 October 2022, 17:13

Katso alkuperäinen viesti

8 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Tuolla aika kattavasti ohjeita:

https://support.google.com/googleplay/answer/2668665?hl=fi#zippy=

Android-sovelluksen toimintaongelmien korjaaminen

Jospa vaikka apuja löytyy.

Käyttäjätaso 2

Kiitos,  yritän ohjeiden mukaan,  huomenna näkee toimiiko vielä, kun on ottelu.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Päivittele ihmeessä @Jallu58 miten kävi vielä tännekin ja auttoiko Kimblezin linkkaamat neuvot! 🙂

Käyttäjätaso 2

Moi taas! Ei ole auttanut mitkään toimenpiteet, ei tule yhtään ilmoitusta, pelikin juuri menossa, ilmoitin myös Pelicans infoon, yritteleevät myös kysellä jostain.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Äh, onpas @Jallu58 harmillinen juttu 😕 olikos puhelin minkä merkkinen ja mallinen? Tosi hyvä juttu että olit Pelicansin infoon myös ilmoittanut asiasta niin he pystyvät varmasti tutkimaan vähän järeämmillä työkaluilla että onko kyseessä laajempikin vika. 👍🏼

Käyttäjätaso 2

Moikka! Puhelin on Samsung A52s 5G, täytyypi jäädä odottelemaan,  jos löytyisi neuvo jostain, kiitokset myös kiinnostuksesta probleemaani.

Käyttäjätaso 7

Jos ei millään ilveellä löydy ratkaisua, niin voipi

vaikka kysellä Samsung tuesta:

https://www.samsung.com/fi/support/

Löytyy oikein live Chattikin.

 

Käyttäjätaso 2

Heippa! Tänään alkoi ilmoitukset tulla, en tiedä auttoiko se kun tuli puhelimen päivitys, jäänee epätietoon  pääasia, että toimii!!!!

Osallistu keskusteluun