Usein marmatan, kun liittymä ei toimi ja asioiden korjaaminen kestää, mutta täytyy muistaa antaa positiivistakin palautetta kun sille on aihetta.
Muutama viikko sitten alkoi verkon parannustöiden jälkeen ikävä pätkiminen liittymässä, josta viimein eilen päätin tehdä vikailmoituksen. Puheluun vastattiin kohtuullisella nopeudella ja vikailmoituksen teon jälkeen sain soiton reilun tunnin päästä ja puhelimessa oli erittäin asiallinen ja mukava kaveri, jonka kanssa asia saatiin eteenpäin asentajalle. Osasin itse toki epäillä syytä, joka myös lopulta päätyi vikana olemaan, joka osaltaan varmasti nopeutti toimenpidettä, mutta tuon puhelun jälkeen ei mennyt kuin ehkä pari tuntia, kun asentajakin soitti ja kertoi, että tarvittavat säädöt taloyhtiön vahvistimiin oli tehty.
Eli kaikin puolin asiallista toimintaa kun n. klo 10.30 aikoihin ensimmäisen kerran soitin ja vähän klo 15 jälkeen vika oli korjattu. Nyt voi taas pelailla ilman hermon kiristymistä, eli suuret kiitokset erityisesti sille vikapuolen kaverille, jonka kanssa puhelimessa asioin ja asentajalle, joka kävi erittäin nopealla aikataululla vian korjaamassa.
Sivu 1 / 1
Moikka
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi