Good afternoon I topped up my son's phone number. Money was withdrawn from the account, but the replenishment did not arrive. Why?
Good afternoon I topped up my son's phone number. Money was withdrawn from the account, but the replenishment did not arrive. Why?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Good afternoon I topped up my son's phone number. Money was withdrawn from the account, but the replenishment did not arrive. Why?
010 190 240
(mobile call charge / local network charge)
Open Mon-Fri 8 am - 6 pm and by booking a call time Mon-Fri 8.30 am - 8 pm.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi