OMAELISA

Miksi OmaElisa juuri minulle?

  • 29 March 2022
  • 0 kommenttia
  • 124 katselukerrat
Miksi OmaElisa juuri minulle?
Käyttäjätaso 6
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • 267 kommenttia

OmaElisa apunasi 24/7

OmaElisassa voit hoitaa kaikkia Elisan asioitasi juuri silloin kuin sinulle parhaiten sopii. Lisäksi löydät runsaasti erilaisia etuja ja tarjouksia.

Kirjautumaan pääset pankkitunnuksilla tai Mobiilivarmenteella. Jos kirjaudut ensimmäistä kertaa, luot samalla näppärästi Elisa Tunnuksen. Elisa Tunnuksella pääset kirjautumaan OmaElisaan ja moneen muuhun Elisan palveluun.

 

Mitä kaikkea voin tehdä OmaElisassa? :thought_balloon:

 

Laskut :incoming_envelope:

Liittymän, palvelun tai laitteen omistajana näet Elisan laskusi aina OmaElisasta.

Voit tarkastella laskuja sekä laskuerittelyitä, maksaa avoimet laskusi, hakea tarvittaessa lisää maksuaikaa laskullesi sekä muuttaa laskusi toimitustapaa. Jos sinulla on useita Elisan liittymiä ja palveluita, joista saat erilliset laskut joka kuukausi, voit halutessasi yhdistää ne samalle laskulle. Kun maksat laskusi OmaElisasta, näkyy maksu Elisalla heti ilman pankkiviivettä. Maksettujen laskujen osalta voit tarkastella vanhoja laskujasi 18 kuukauden ajalta taaksepäin.

 

Omat tiedot :writing_hand:

OmaElisassa pääset hallinnoimaan myös omia tietojasi. Voit esimerkiksi muuttaa yhteystietojasi, Elisa Tunnustasi sekä hallinnoida viestintäasetuksiasi. Pääset myös lisäämään S-etukortin jäsennumeron sekä halutessasi muuttamaan OmaElisan sekä laskujesi kieltä. 

 

Tuotteesi ja tilaukset :page_with_curl:  :package:

OmaElisan Tuotteesi-osio kokoaa yhteen kaikki omien liittymiesi ja palveluidesi tärkeät tiedot. Voit tutkia nykyisten sopimustesi sisältöä ja tehdä halutessasi niihin päivityksiä ja muutoksia. Samasta paikasta voit myös esimerkiksi seurata mobiililiittymiesi käyttöä tai kurkata unohtuneen Elisa Viihteen PIN-koodin. Löydät myös kaikki laitteesi ja niiden takuutodistukset näppärästi OmaElisasta. 

Tuotteesi-osiosta Tilaukset-välilehdeltä löydät myös tekemäsi laite- ja liittymätilauksesi viimeisen 6 kuukauden ajalta. Tekemäsi tilauksen etenemistä seuraat kätevimmin OmaElisasta.

 

 

Mitä teen, jos nettini pätkii? :spy:

Suuri osa vikatilanteista ratkeaa laitteiden, kuten puhelimien, tablettien ja reitittimien uudelleenkäynnistyksellä. Jos vika ei poistu laitteen käynnistyessä uudelleen, OmaElisassa voit mitata nettisi toimivuuden, nähdä yhteyteesi vaikuttavat häiriöt ja huoltotyöt sekä tarvittaessa tehdä vikailmoituksen.

 

OmaElisa-sovellus aina mukanasi :calling:

Jos käytät OmaElisaa mieluummin puhelimella, sovelluksen lataaminen kannattaa - löydät kaikki sopimuksesi ja laskusi myös sovelluksesta, ja asiointi on aina vain yhden klikkauksen päässä.

Lataa OmaElisa-sovellus

 

 

Tarvitsetko apua OmaElisan käytössä tai haluatko antaa palautetta OmaElisasta? :thought_balloon:

  • Voit esittää OmaElisaan ja sen käyttöön liittyvät kysymyksesi tähän keskusteluun. :speech_balloon: 
  • OmaElisan kehitysehdotuksesi voit jakaa OmaYhteisön Ideapajassa :bulb:

Keskustelussa ei ole vielä kommentteja.

Vastaa ensimmäisenä!

Osallistu keskusteluun