Vinkiksi esim. “ikäihmisille” myymälässä käyntiin oikealle asialle, vaikka
vain neuvoa kysymään, (tai muutenkin):
Jälkikasvua, tai muuten tuttua ja turvallista mukaan, ettei tule kotiin tuotavaksi jotakin ehdotettua, mitä ei oikeastaan tarvitse, tai ei edes ole mahdollista käyttää. Eikä välttämättä ole tullut selväksi, mitä tuli hankittua.
Kerran kävin kun oli pakko asioida reklamaatio asioissa.
Myymälöissä tuli käytyä vuonna 2023 kolme tai neljä kertaa, kun tarjousten perässä sorruin kahden puhelimen kanssa Vaihtoetuun. Tuossakin palvelussa sekä DNA että Telia voittaa Elisan 10-4. Tuo 4 pongoa tuli siitä, että vanhan luurin voi palauttaa vasta kun tiedot uuteen oli saanut siirrettyä (kloonaus kun toimii paremmin kuin Googlen varmistus). Ärsytti kylläkin ne myyntitarjoukset palveluista, jotka olin lopettanut turhina aikaisemmin sekä liittymien tuputus. Kahden-neljän viikon odottelun jälkeen hyvitys oli molemmissa sentilleen sama kuin nettisivun jopa “lupaus”.
Hyvitysten upottaminen kuukausilaskutukseen on hämmentävää, jotenkin tuntuu tarvittavan korkeampaa matematiikkaa tarkistamaan jotta meneekö kaikki oikein. Juu, loppusaldon saa maksettua pois korvausta vastaan. Onneksi nyt ohi on!
Jatkossa sama rumba vain jos sekä vaihtoetu että tarjoushinta ovat huomattavasti paremmat kuin muilla toimijoilla.
Ei noissa myymälöissä kannata käydä kun siellä vain tuputetaan palveluita mitä käyttäjä ei tarvitse. Vaikka kuinka kieltäytyy niin palvelun tuputus on erittäin agressiivista. Tällä palstalla on jo nähty aika monta kirjoitusta että Elisa Viihdettä on tuputettu ja otettu vaikka sitä ei oo tarvinnu. On pyydetty anteeksi ja sanottu että ei toistu mutta se on jo toistunu aika monta kertaa. Ei Elisalla oteta koskaan opiksi kritiikistä.
Sujuvaa oli kaikin puolin – ainakin Joensuussa – Elisa-verkkokauppatilauksen noutaminen Elisan myymälästä kauppakeskus Isossa Myyssä elokuussa 2024.
Elisan välittämiä tietoturvapalveluja myyjä siinä hivenen esitteli, mutta ystävällisesti, eikä jatkanut, kun totesin kilpailuttavani kyseiset ratkaisut ennemmin vähintäänkin vuosimaksupohjaisesti kuukausittaisen maksamisen sijaan, mikäli niiden hankinta olisi ajankohtaista, tuoden esiin samalla kertaa myös verrokkihintatason. Siihen ei Elisan hinnoittelu pystynyt lähellekään. Niinpä siis korkeintaan laskutuksen keskitys ja kuukausitasolle jyvittäminen voitaisiin tulkita mahdollisesti hyödyiksi niille asiakkaille, joille moinen asia olisi todella tärkeää.
Itsekkin olen pyörähtänyt paikallisessa Elisa shopissa.
Loistava liike, ja asiakaspalvelu suurimmaksi osaksi tyydyttävää tai erinomaista.
Mutta viimeisin reissu päättyi kyllä erikoisesti. Olin uutta laitetta hommaamassa.
Lueskelin netistä puhelin tarjouksia ja elisalta löytyi Pixel 8a malli hintaan 399€.
No ei muuta kuin seuraava arki aamu ja kohti Elisa shoppia.
Myyjä oli ensinnäkin HETI kysymässä olenko Elisan asiakas ja sun muuta.
No vastaus tähän että kyllä olen Elisan asiakas ja haluaisin ostaa pixelin hintaan 399€.
Myyjä oli sitä mieltä että en saa laitetta kys.hintaan vaan ainoastaan jokin rinnakkaisliittymä tai vastaava olisi otettava
Tästä hätääntyneenä en jäänyt asiaa miettimään sen kummemmin vaan lähdin liikkeestä pois.
Painelin paikalliseen giganttiin josta sain aloe värissä olevan Pixel 8a mallin klubi etuna 399€ hintaan.
Tästä kerrasta jäi vähän outo fiilis, netissä kun ei lukenut mistään ihmeen toisesta liittymästä puhelimen kohdalla. Ainut mitä oli niin luki että tarjouksessa Elisan asiakkaille 399€ hintaan.
Toisaalta minua ei haitannut tämä kun lopulta sain kys.puhelimen tarjous hintaan joka tapauksessa.
Ainut mitä Elisa liikkeessä asioidessa kävi oli hämmennys.
Tuli ihan vastikää käytyä Elisan myymälässä. Kyseisessä myymälässä on ollut aina ystävällinen palvelu ja ymmärrystä ihan tarjouksien tutkiskelijalle. On joskus tullut jotain ostettuakin. Ei ole ollut agressiivista myyntiä taikka tuputusta. Sen sijaan palvelupuoti-nimellä kulkevat paikat, joita on yleensä jonkin marketin sisäänmenon vieressä, ovat paljon herkempiä tarjoamaan Elisa Viihdettä. Sitä kun en tarvitse. Lopettavat yleensä siinä kohden, kun kysyn, onko heillä tarjota vuorokauteen lisää tunteja, jotta ehtisin heidän viihteitä katsella.
Itsekkin olen pyörähtänyt paikallisessa Elisa shopissa.
Loistava liike, ja asiakaspalvelu suurimmaksi osaksi tyydyttävää tai erinomaista.
Mutta viimeisin reissu päättyi kyllä erikoisesti. Olin uutta laitetta hommaamassa.
Lueskelin netistä puhelin tarjouksia ja elisalta löytyi Pixel 8a malli hintaan 399€.
No ei muuta kuin seuraava arki aamu ja kohti Elisa shoppia.
Myyjä oli ensinnäkin HETI kysymässä olenko Elisan asiakas ja sun muuta.
No vastaus tähän että kyllä olen Elisan asiakas ja haluaisin ostaa pixelin hintaan 399€.
Myyjä oli sitä mieltä että en saa laitetta kys.hintaan vaan ainoastaan jokin rinnakkaisliittymä tai vastaava olisi otettava
Tästä hätääntyneenä en jäänyt asiaa miettimään sen kummemmin vaan lähdin liikkeestä pois.
Painelin paikalliseen giganttiin josta sain aloe värissä olevan Pixel 8a mallin klubi etuna 399€ hintaan.
Tästä kerrasta jäi vähän outo fiilis, netissä kun ei lukenut mistään ihmeen toisesta liittymästä puhelimen kohdalla. Ainut mitä oli niin luki että tarjouksessa Elisan asiakkaille 399€ hintaan.
Toisaalta minua ei haitannut tämä kun lopulta sain kys.puhelimen tarjous hintaan joka tapauksessa.
Ainut mitä Elisa liikkeessä asioidessa kävi oli hämmennys.
Äh, ikävä kuulla kokemuksestasi @madmantrue
Kyllä puhelimen saa ostettua ilman että pakko olisi muutakin ottaa samalla. Missä myymälässä kävit ja milloin? Laitetaan palautetta eteenpäin.
Error404
Tämä tapahtui Iisalmen Elisa shopissa reilu pari viikkoa takaperin.
Ei sinänsä haitannut kun lopulta sain laitteen samalla hinnalla kun kuulun Gigantti klubiin. Elisa shop vain on vieressä niin olisi siitä saanut suoraan sen nopeammin. Tosiaan myyjä sanoi että pitäisi joku rinnakkaisliittymä tjsp ottaa siihen kylkeen että saisi tarjous hintaan (399€).
Pääasia että sain puhelimen. Hämmennys vain tuli tuosta Elisa shopin käynnistä kun en ollut varautunut muuta kuin maksamaan sen 400€ ja luulin että sillä selvä.
Error404
Tämä tapahtui Iisalmen Elisa shopissa reilu pari viikkoa takaperin.
Ei sinänsä haitannut kun lopulta sain laitteen samalla hinnalla kun kuulun Gigantti klubiin. Elisa shop vain on vieressä niin olisi siitä saanut suoraan sen nopeammin. Tosiaan myyjä sanoi että pitäisi joku rinnakkaisliittymä tjsp ottaa siihen kylkeen että saisi tarjous hintaan (399€).
Pääasia että sain puhelimen. Hämmennys vain tuli tuosta Elisa shopin käynnistä kun en ollut varautunut muuta kuin maksamaan sen 400€ ja luulin että sillä selvä.
Jos ilmoittelet päivämäärän ja (noin) kellonajan, niin palaute saataisiin kohdistettua oikein 