Kiinnitetty keskustelu OmaYhteisön pelisäännöt

OmaYhteisön pelisäännöt

  • 25 helmikuu 2020
  • 5 kommenttia
  • 2816 katselukerrat

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • 1414 kommenttia

OmaYhteisö on kaikille avoin, hyvän fiiliksen keskustelupaikka, jossa voit keskustella Elisan tuotteista ja palveluista muiden yhteisön jäsenten ja Elisan työntekijöiden kanssa avoimessa, rakentavassa ja positiivisessa hengessä. 
 
Liity mukaan rohkeasti yhteisöömme, pyydä apua kysymyksiin, jaa kokemuksiasi palveluistamme ja kerro meille ideasi, kuinka voisimme parantaa Elisan palveluita entisestään.  

OmaYhteisössä sekä yhteisön muut jäsenet että Elisan työntekijät osallistuvat aktiivisesti keskusteluihin ja auttavat ongelmissa. OmaYhteisö-tiimi moderoi keskusteluita. 
 
Ennen kuin aloitat, niin tutustuthan yhteisiin pelisääntöihin:

 

1.Älä jaa henkilökohtaisia tietojasi 

On erittäin tärkeää, ettet jaa henkilökohtaisia tietojasi OmaYhteisön viesteissä: ethän siis liitä viestiisi puhelinnumeroasi, asiakasnumeroasi tai mitään henkilötietojasi. Tallenna sen sijaan asiakasnumerosi ja/tai puhelinnumerosi OmaYhteisö-tunnuksen profiiliisi, jotta OmaYhteisön moderaattorit voivat tarvittaessa auttaa sinua henkilökohtaisesti. Tallentamasi asiakasnumero tai puhelinnumero näkyy vain moderaattoreille ja ylläpitäjälle, tietosi ovat siis turvassa. 


2.Ethän mainosta, kiitos 
 

OmaYhteisö toimii parhaiten, kun yhteisön jäsenet auttavat toisiaan oman kokemuksensa pohjalta. Mielipiteesi on tärkeä, mutta ethän käytä OmaYhteisöä muiden yritysten tuotteiden tai palveluiden mainostamiseen. 

Kaikenlainen tavaroiden ja palveluiden myyminen, vaihtaminen tai lahjoittaminen on kiellettyä. 
 

3.Ole kohtelias ja käyttäydy siivosti 

OmaYhteisö on kohtauspaikka, jossa kaikki voivat antaa ja saada apua. Kohtelethan siis muita hyvin!

Täällä ei suvaita kiroilua, toisten haukkumista tai muutakaan epäasiallista käytöstä. 

Viestit, jotka eivät liity OmaYhteisössä käsiteltäviin aiheisiin, sisältävät henkilökohtaisia loukkauksia, asiaankuulumattomia kuvia, videoita tai muita asiattomuuksia, voidaan poistaa ilman varoitusta.  
  

4. OmaYhteisön moderaattorit ovat täällä sinua varten 

Jos törmäät pelisääntöjä rikkovaan viestiin, älä vastaa tai provosoidu viestistä. Ilmoita sääntöjä rikkovasta viestistä klikkaamalla viestin vieressä olevaa ”Ilmoita asiattomasta viestistä”-linkkiä ja moderaattorimme tutkivat tilanteen. Moderaattorit voivat jälkikäteen muokata tai jopa poistaa yksittäisiä viestejä. Viestin, joka sisältää asiattomuuksia, henkilökohtaisia loukkauksia tai on muuten Yhteisön sääntöjen vastainen, moderaattorit voivat poistaa ilman eri varoitusta. 
 
Sääntöjen noudattamista valvovat OmaYhteisön moderaattorit ja sääntöjen rikkominen voi johtaa varoitukseen. Mikäli sopimaton käytös jatkuu, voidaan tunnuksesi jopa lukita pysyvästi. Sääntöjen tietoinen kiertäminen ja huijaaminen voi johtaa pysyvään tunnusten lukitsemiseen ilman ennakkovaroitusta. OmaYhteisön moderaattorit ovat Elisan työntekijöitä. 
 
Yhteisön pelisääntöjä voidaan päivittää tarvittaessa. Rekisteröitymällä Yhteisöön hyväksyt samalla myös yleiset käyttöehdot

Pelisäännöt on julkaistu 25.2.2020 ja korvaavat aiemmat pelisäännöt.


5 kommenttia

No voisiko nyt kun tuo vikanne on kestänyt useampia päiviä, voisittekos kertoa kauanko vielä menee; ennenkuin onnistutte, Mietin myös josko Elisa onko niinko hakkeroitu, ja miten toi koko homma nyt menee niinko. Mä en voi tehdä ilmeisesti mitään. Ja tää asioiden hoito nyt taitaa Elisalla perustua kokonaan siihen kalliiseen sinne soittoon, jossa venytätte turhalla vanhan tekstinne lukemisella puhelulaskumme korottamista. Mielestäni Elisa voisi meille “hyville”” asiakkaille antaa tmmöiset  tiedustelut ja vastauksenne niihin aivan ilmaiseksi. Hintanne nimittäin noussut niin kovin että mietimme vakavasti palaamiseen kolmeen ylen plus mtv kanavaan. että silleen. Mutta ottakaas mielellään informointiin vauhtia ja kertokaa kaikilla kanvavilla tv /radio että milleen toi korjuunne oikeasti onnistuu ja miten on ne ohjelmat jotka jo aiemmin olemme t´merkanneet tulemaan nauhoitetuiksi löydämmekö me miten vai emmekö lainkaa. Lisä informaatiota kiitos ajantasalle ja piankin siis

 

EDIT/ Siistitty kielenkäyttöä/ mahdollista kirjoitusvirhettä -MiikaMoi

Niin mulla on Huawei yhtys ja ohjeessanne puhutte vain uusista digeistä mulla vanhempi, joten sitäkö  mallia vuosia muutama sitten hankittu mikään ei koskisi. Kyllä odotan innolla ja kiireesti oikeata informaatiota. ei yksin tälle “palstalle” vaan kokonaisuuteen ja naaman kanssa teiltä, ruutuun kanavalle. Tai taitaa teitin arvostus pudota ei yksin osakearvoina. Toimintaa ja oitis näkymään seuraavat tv uutiset käyttöön ja justiinsa ja SAMOIN alueuutiset niin että alueittainkin tiedämme oikeasti!!! ja asiaa siis. Tämä epätoivoinen odottaminen kun ei auta mitään. ja en oikein tiedä mitä versio nimiä teille sinne pitäis antaa. Meidän digi on valkoinen. Pääasia että tietoa todellista oikeaa tietoa jaatte näkyvissä ja haastatteluissa niin monta kertaa että tietoonne voisi taas luottaa; nyt se on enemi luottamus kadonnut

 

EDIT / Poistettu modeemin tunnistustiedot kirjoituksesta -MiikaMoi

Käyttäjätaso 4

Niin mulla on Huawei yhtys ja ohjeessanne puhutte vain uusista digeistä mulla vanhempi, joten sitäkö  mallia vuosia muutama sitten hankittu mikään ei koskisi. Kyllä odotan innolla ja kiireesti oikeata informaatiota. ei yksin tälle “palstalle” vaan kokonaisuuteen ja naaman kanssa teiltä, ruutuun kanavalle. Tai taitaa teitin arvostus pudota ei yksin osakearvoina. Toimintaa ja oitis näkymään seuraavat tv uutiset käyttöön ja justiinsa ja SAMOIN alueuutiset niin että alueittainkin tiedämme oikeasti!!! ja asiaa siis. Tämä epätoivoinen odottaminen kun ei auta mitään. ja en oikein tiedä mitä versio nimiä teille sinne pitäis antaa. Meidän digi on valkoinen. Pääasia että tietoa todellista oikeaa tietoa jaatte näkyvissä ja haastatteluissa niin monta kertaa että tietoonne voisi taas luottaa; nyt se on enemi luottamus kadonnut

 

EDIT / Poistettu modeemin tunnistustiedot kirjoituksesta -MiikaMoi

Moi @Porista Tuulikki ja tervetuloa OmaYhteisöön! Tämä ei ole ehkä oikein lanka tämän asian käymiseen, mutta kerron täälläkin että sivuillemme on tullut ohjevideo Viihteen digiboksin yleisen vian kiertämiseen: https://elisa.fi/viihde-hairio/ . Noita ohjeita seuraamalla Viihteen saa tästä harmillisesta häiriötilasta pois. Olemme nämä ohjeet tiedottaneet mahdollisimman monessa kanavassa, mutta etenkin sähköisissä kanavissa tieto joskus osaa hävitä mallikkaasti.

 

Tästä aiheesta lisää tässä ketjussa: https://yhteiso.elisa.fi/elisa-viihde-digiboksit-14/haeirioeitae-elisa-viihde-palvelussa-517396

Pistäkää nyt tämä Kemin tilanne kuntoon! Ei ole varsinkaan viikonloppuisin yhteyttä ja maksetuista viihdekanavista näkyy vain: palveluun ei saada yhteyttä. Mikä täällä oikein tökkii? Alkoi heti, kun täällä tehtiin Elisan ”parannustöitä” yhteyksien parantamiseksi. No ei onnistunut. Sen jälkeen alkoivat kaikki toimimattomuusongelmat. Tänäkin viikonloppuna taas...ketutus. 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3

Pistäkää nyt tämä Kemin tilanne kuntoon! Ei ole varsinkaan viikonloppuisin yhteyttä ja maksetuista viihdekanavista näkyy vain: palveluun ei saada yhteyttä. Mikä täällä oikein tökkii? Alkoi heti, kun täällä tehtiin Elisan ”parannustöitä” yhteyksien parantamiseksi. No ei onnistunut. Sen jälkeen alkoivat kaikki toimimattomuusongelmat. Tänäkin viikonloppuna taas...ketutus. 

Moro @Rizz ja tervetuloa OmaYhteisöön! 🙂 Laitatko meille tarkempaa osoitetta ja tilannetietoa @OmaYhteisö-tiimi’lle yksityisviestillä niin katsotaan toki mistä kyse? :) 

Osallistu keskusteluun