Puhe- ja mobiililaajakaistasopimuksen liittymäkohtainen valtuutus OmaElisaan
22.3.2021 alkaen puhe- ja mobiililaajakaistaliittymän omistaja voi antaa OmaElisassa toiselle henkilölle valtuutuksen yksittäisen liittymän hallinnointiin. Valtuutus koskee vain sitä liittymää, jolle valtuutus annetaan ja liittymällä voi olla kerrallaan vain yksi valtuutettu. Liittymän omistajalle lähetetään sähköpostiin tieto kaikista valtuutetun liittymälle tekemistä muutoksista.
Mitä valtuutus pitää sisällään?
- Valtuutettu henkilö näkee hallitsemansa liittymän omassa OmaElisassaan. Valtuutettu voi hallinnoida liittymää ja tehdä siihen muutoksia pääosin samalla tavalla kuin liittymän omistajakin. Valtuutettu voi esimerkiksi katsoa PUK-koodin, tilata ja aktivoida liittymälle uuden SIM-kortin, vaihtaa liittymäsopimuksen omistajaa, tilata lisäpalveluita tai irtisanoa liittymän. Valtuutuksella voi hoitaa liittymän asioita myös Elisan asiakaspalvelussa.
- Liittymäkohtainen valtuutus ei sisällä pääsyä liittymän data- ja puheluerittelyyn, liittymän laskutietoihin tai mahdollisuutta päivittää liittymää (eli tehdä liittymätyypin vaihtoa).
Valtuutuksen tekeminen ja hallinnointi OmaElisassa
- Tarkemmat ohjeet puhe- ja mobiililaajakaistan valtuutuksen tekoon ja hallinnointiin löydät asiakaspalvelusivuiltamme >
Anna palautetta tai kysy valtuutuksesta!
Kuulisimme mielellämme palautetta uudesta OmaElisan kautta tehtävästä liittymäkohtaisesta valtuutuksesta.
- Saitko valtuutuksen onnistuneesti lisättyä?
- Toimiiko valtuutus kuten pitää?
Jos sinulla heräsi kysymyksiä OmaElisassa tehtävään liittymäkohtaiseen valtuutuksen liittyen, voit esittää kysymyksesi alla olevaan keskusteluun. Mieluusti keskustelemme OmaElisan uudesta ominaisuudesta ja autamme mahdollisissa ongelmatilanteissa.