Ruuhkaa asiakaspalvelussamme!

  • 2 February 2022
  • 0 kommenttia
  • 233 katselukerrat

Käyttäjätaso 3

Viime kuukaudet ovat olleet asiakaspalvelussamme poikkeuksellisen kiireistä aikaa, joka on valitettavasti näkynyt myös asiakkaillemme normaalia pidempinä vastausaikoina palvelukanavissamme. Pyydän anteeksi, ettemme ole pystyneet kaikilta osin tarjoamaan tavoitteidemme mukaista, vaivatonta asiakaspalvelua.

Teemme aktiivisesti töitä tilanteen kääntämiseksi. Etsimme parhaillaan lisää osaajia vahvistamaan joukkoamme. Jos tunnet jonkun sopivan henkilön tai kiinnostuit itse, lue lisää osoitteessa elisa.fi/rekry.

 

Tilanne tulee helpottumaan lähiviikkojen aikana - kiitos kärsivällisyydestäsi!

 

Terveisin,

skunkster aka Annukka Matilainen

Asiakaspalvelun palvelujohtaja
 

ps. Voit itse hoitaa OmaElisan kautta yleisimmät liittymäasiat jonottamatta (mm. maksusopimus, liittymämuutokset, PUK-koodi). Saat henkilökohtaista apua asiakaspalveluasioissa myös Elisan myymälöissä, sekä Citymarketeissa toimivilla palvelupisteillämme. Tervetuloa!

 

 


Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA