Tervetuloa OmaYhteisöön, kiva nähdä! 👋 Tästä pääset tarkemmin tutustumaan meidän mahtavaan OmaYhteisö-tiimiin sekä muihin yhteisömme jäseniin.
OmaYhteisö-tiimi💎
OmaYhteisön yhteisömanagerit 💎
Me yhteisömanagerit
OmaYhteisön moderaattorit 💎
OmaYhteisössä apunasi ovat myös osaavat OmaYhteisön moderaattorimme
Moderaattorimme ovat mukana keskusteluissa ja auttavat aina tarvittaessa yhdessä muiden yhteisön käyttäjien kanssa. Moderaattorimme ovat täällä myös varmistamassa, että yhteisömme on mukava paikka keskustella ja kaikki noudattavat yhteisiä pelisääntöjämme.
Muut elisalaiset 💙
OmaYhteisössä on mukana myös Elisan työntekijöitä. Elisan työntekijät tunnistat profiilikuvan päällä olevasta sinisestä e-kirjaimesta ja tittelistä ”Elisalainen”. Elisalaiset ovat Elisalla eri toimenkuvissa työskenteleviä henkilöitä, mutta eivät ole kuitenkaan yhteisön päivittäisessä toiminnassa niin syvällisesti mukana, kuin mitä moderaattorimme ovat. Joskus keskusteluissa saatat myös törmätä titteliin ”entinen elisalainen”. Entiset elisalaiset ovat meidän entisiä työntekijöitämme, jotka ovat vielä viestin kirjoitushetkellä olleet Elisalla töissä, mutta ovat sittemmin lähteneet Elisalta.
Lue elisalaisten kommentteja OmaYhteisöstä:
Olen ollut Yhteisössä mukana jo Saunalahden Palstan ajoilta, enkä ole vielä malttanut lopettaa. On palkitsevaa auttaa asiakkaita ratkomaan ongelmia ja samalla saan pidettyä omaakin osaamistani ajan tasalla, minkälaisia tuotteita ja palveluita meillä on myynnissä ja mihin asiakkaamme niitä käyttävät.
Tykkään siitä, että OmaYhteisö tarjoaa kevyen ja "ei niin muodollisen" yhteyden asiakkaisiin. Siellä on helppo keskustella ja kysellä lisätietoja. Lisäksi monet ongelmat tai puutteet saavat kehityspuolella lisää prioriteettia jos keskustelun perusteella useat asiakkaat kaipaavat samaa parannusta. Monet omayhteisöläiset ovat myös teknisesti valveutuneita ja usein antavat meille ideoita, joita itse emme ole tulleet ajatelleeksi.
OmaYhteisö on meille erittäin tärkeä kanava jossa voimme avoimesti käydä dialogia asiakkaidemme kanssa, oli aihe sitten mieluisa tai haastava niin siellä asiakkaat saavat äänensä kuuluville. Se on myös meille reilu kanava kertoa miten asian ratkaisemme, tai mistä jokin asia johtuu. Eli erittäin hyvä kanava informoida asioita laajalle joukolle sekä käydä vuoropuhelua asioista jotka sitä kaipaavat.