Uusi Yhteisössä? Tässä viisi vinkkiä OmaYhteisöön!

  • 11 huhtikuu 2019
  • 2 kommenttia
  • 6287 katselukerrat

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • 954 kommenttia
Uusi täällä? Etsitkö vielä vastausta kysymykseesi? Kokosimme sinulle viisi vinkkiä siitä, kuinka voit saada mahdollisimman ison hyödyn OmaYhteisöstä.

1. Älä pelkää kysyä!

Joskus nettifoorumilla kysyminen voi jännittää - mutta älä huoli, tyhmää kysymystä ei olekaan! Kysy siis rohkeasti 🙂 Jos vastaus on liian tekninen tai täynnä termejä, joita et ymmärrä - kysy tarkennusta 🙂

2. Kokeile ensin hakua

Usein samat asia on jo aiemmin askarruttanut muitakin - kokeile siis ensin löytyisikö haulla vanhempi keskustelu samasta aiheesta. Haku löytyy kaikkien sivujen ylälaidasta. Jos vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu 🙂

3. Kuvaile mahdollisimman hyvin

Kun esität kysymyksen tai vastaat kysymykseen - ole mahdollisimman selkeä ja kerro kaikki asiaan liittyvä. Jos voit ottaa kuvan ongelmastasi, ota! Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa 🙂 Jos kuvaaminen ei onnistu, yritä kertoa mahdollisimman paljon yksityiskohtia!

4. Täydennä profiilitietosi

Kuva ois kiva! On mukavampi jutella, kun tiedät kenen kanssa juttelet 🙂

Täydennä profiilitietoihisi muita tietoja, niistä muut käyttäjät saavat apua ongelmasi ratkaisuun. Voit kirjata profiilitietoihisi asiakasnumeron (näkyy vain Elisalaisille), allekirjoitukseen voit lisätä vaikka käyttämäsi laitteet ja liittymät 🙂

5. Ole kärsivällinen ja älä spämmää

Joskus vastauksessa voi kestää hetki - älä siis toista kysymystä eri puolilla OmaYhteisöä, siitä syntyy vain sekaannusta.

Pidä hauskaa!

2 kommenttia

Kaapelimodemi rikki. Mistä apu?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Kaapelimodemi rikki. Mistä apu?

@Retox Mikäli modeemi on rikki ja siinä on takuu voimassa, yhteys Elisan asiakaspalveluun. Täällä OmaYhteisössä sinua palvelee arkisin @OmaYhteisö-tiimi, jolle kannattaa laittaa asiasta yksityisviestiä. Tätä varten kannattaa tallentaa asiakasnumero omaan profiiliin täällä OmaYhteisössä. Tämä onnistuu klikkaamalla omaa nimimerkkiä sivun oikeasta yläkulmasta ja valitsemalla "Asetukset". Asiakasnumero löytyy esim. laskusta ja lasku OmaElisasta.

Asiakaspalvelun numerossa palvelee myös vikapalvelu 24/7. Sinun tarvitsee vain kuunnella nauhoite loppuun, mikäli soitat asiakaspalvelun ollessa muuten kiinni.

Osallistu keskusteluun