Uusi Yhteisössä? Tässä viisi vinkkiä OmaYhteisöön!

  • 11 huhtikuu 2019
  • 11 kommenttia
  • 11240 katselukerrat

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
  • OmaYhteisön yhteisömanageri
  • 1062 kommenttia
Uusi täällä? Etsitkö vielä vastausta kysymykseesi? Kokosimme sinulle viisi vinkkiä siitä, kuinka voit saada mahdollisimman ison hyödyn OmaYhteisöstä.

1. Älä pelkää kysyä!

Joskus nettifoorumilla kysyminen voi jännittää - mutta älä huoli, tyhmää kysymystä ei olekaan! Kysy siis rohkeasti 🙂 Jos vastaus on liian tekninen tai täynnä termejä, joita et ymmärrä - kysy tarkennusta 🙂

2. Kokeile ensin hakua

Usein samat asia on jo aiemmin askarruttanut muitakin - kokeile siis ensin löytyisikö haulla vanhempi keskustelu samasta aiheesta. Haku löytyy kaikkien sivujen ylälaidasta. Jos vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu 🙂

3. Kuvaile mahdollisimman hyvin

Kun esität kysymyksen tai vastaat kysymykseen - ole mahdollisimman selkeä ja kerro kaikki asiaan liittyvä. Jos voit ottaa kuvan ongelmastasi, ota! Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa 🙂 Jos kuvaaminen ei onnistu, yritä kertoa mahdollisimman paljon yksityiskohtia!

4. Täydennä profiilitietosi

Kuva ois kiva! On mukavampi jutella, kun tiedät kenen kanssa juttelet 🙂

Täydennä profiilitietoihisi muita tietoja, niistä muut käyttäjät saavat apua ongelmasi ratkaisuun. Voit kirjata profiilitietoihisi asiakasnumeron (näkyy vain Elisalaisille), allekirjoitukseen voit lisätä vaikka käyttämäsi laitteet ja liittymät 🙂

5. Ole kärsivällinen ja älä spämmää

Joskus vastauksessa voi kestää hetki - älä siis toista kysymystä eri puolilla OmaYhteisöä, siitä syntyy vain sekaannusta.

Pidä hauskaa!

11 kommenttia

Kaapelimodemi rikki. Mistä apu?
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
Kaapelimodemi rikki. Mistä apu?

@Retox Mikäli modeemi on rikki ja siinä on takuu voimassa, yhteys Elisan asiakaspalveluun. Täällä OmaYhteisössä sinua palvelee arkisin @OmaYhteisö-tiimi, jolle kannattaa laittaa asiasta yksityisviestiä. Tätä varten kannattaa tallentaa asiakasnumero omaan profiiliin täällä OmaYhteisössä. Tämä onnistuu klikkaamalla omaa nimimerkkiä sivun oikeasta yläkulmasta ja valitsemalla "Asetukset". Asiakasnumero löytyy esim. laskusta ja lasku OmaElisasta.

Asiakaspalvelun numerossa palvelee myös vikapalvelu 24/7. Sinun tarvitsee vain kuunnella nauhoite loppuun, mikäli soitat asiakaspalvelun ollessa muuten kiinni.

 

Tämän pukki saa tuoda.paljon olen teille uusi asiakkaita saanut hyvän palvelun takia.kiitos Elisan tiimille.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4

@Pirette Halusit ilmeisesti osallistua tuohon Elisan järjestämään joulukisaan? Sitä varten laita linkki tuotteeseen ja kommentit perään yhtenä vastauksena oheiseen aiheeseen.

https://yhteiso.elisa.fi/ajankohtaista-omayhteisoessae-71/osallistu-perinteiseen-joulukisaan-ja-voit-voittaa-toivelahjan-elisan-verkkokaupasta-515429

Salaisesta numerosta 155790012 tuli tekstiviestillä postilähetysilmoitus, joka näyttää huijausviestistä. Onkohan sellaista olemassa ja mistä saisi operaattorin selville, jotta siitä voisi ilmoittaa.

Käyttäjätaso 2

Salaisesta numerosta 155790012 tuli tekstiviestillä postilähetysilmoitus, joka näyttää huijausviestistä. Onkohan sellaista olemassa ja mistä saisi operaattorin selville, jotta siitä voisi ilmoittaa.


@LaTa Pikaisesti ihan googlesta tarkastamalla näytti tuon numeron osalta sellaista että kyseisestä numerosta on muillekkin tullut epäilyttäviä viestejä. Kurjia nämä tälläiset huijausviestithän on ja helpointa onkin ne vain poistaa.  Valitettavasti ei taida olla mahdollista tarkistaa operaattoria :disappointed_relieved:

Haluaisin lopettaa elisaviihteen ilmaiskuukauden sovelluksen katsotaan myöhemmin jatkanko maksullista sovellusta .

Käyttäjätaso 1

Hei @koivu 49 ja tervetuloa OmaYhteisöön!! :grin: Näihin sopimusasioihin liittyen meihin voi ottaa yhteyttä OmaYhteisön yksityisviesteillä . Selvittelyn nopeuttamiseksi kannattaa lisätä etukäteen asiakasnumero omaan profiiliin täältä . :slight_smile:

.

c

Osallistu keskusteluun