Viisi vinkkiä OmaYhteisöön
Uusi täällä? Etsitkö vielä vastausta kysymykseesi? Kokosimme sinulle viisi vinkkiä siitä, kuinka voit saada mahdollisimman ison hyödyn OmaYhteisöstä.
1. Älä pelkää kysyä!
Joskus nettifoorumilla kysyminen voi jännittää - mutta älä huoli, tyhmää kysymystä ei olekaan! Kysy siis rohkeasti 🙂 Jos vastaus on liian tekninen tai täynnä termejä, joita et ymmärrä - kysy tarkennusta 🙂
2. Kokeile ensin hakua
Usein samat asia on jo aiemmin askarruttanut muitakin - kokeile siis ensin löytyisikö haulla vanhempi keskustelu samasta aiheesta. Haku löytyy kaikkien sivujen ylälaidasta. Jos vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu 🙂
3. Kuvaile mahdollisimman hyvin
Kun esität kysymyksen tai vastaat kysymykseen - ole mahdollisimman selkeä ja kerro kaikki asiaan liittyvä. Jos voit ottaa kuvan ongelmastasi, ota! Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa 🙂 Jos kuvaaminen ei onnistu, yritä kertoa mahdollisimman paljon yksityiskohtia!
4. Täydennä profiilitietosi
Kuva ois kiva! On mukavampi jutella, kun tiedät kenen kanssa juttelet 🙂
Täydennä profiilitietoihisi muita tietoja, niistä muut käyttäjät saavat apua ongelmasi ratkaisuun. Voit kirjata profiilitietoihisi asiakasnumeron (näkyy vain Elisalaisille), allekirjoitukseen voit lisätä vaikka käyttämäsi laitteet ja liittymät 🙂
5. Ole kärsivällinen ja älä spämmää
Joskus vastauksessa voi kestää hetki - älä siis toista kysymystä eri puolilla OmaYhteisöä, siitä syntyy vain sekaannusta.
Pidä hauskaa!
1. Älä pelkää kysyä!
Joskus nettifoorumilla kysyminen voi jännittää - mutta älä huoli, tyhmää kysymystä ei olekaan! Kysy siis rohkeasti 🙂 Jos vastaus on liian tekninen tai täynnä termejä, joita et ymmärrä - kysy tarkennusta 🙂
2. Kokeile ensin hakua
Usein samat asia on jo aiemmin askarruttanut muitakin - kokeile siis ensin löytyisikö haulla vanhempi keskustelu samasta aiheesta. Haku löytyy kaikkien sivujen ylälaidasta. Jos vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu 🙂
3. Kuvaile mahdollisimman hyvin
Kun esität kysymyksen tai vastaat kysymykseen - ole mahdollisimman selkeä ja kerro kaikki asiaan liittyvä. Jos voit ottaa kuvan ongelmastasi, ota! Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa 🙂 Jos kuvaaminen ei onnistu, yritä kertoa mahdollisimman paljon yksityiskohtia!
4. Täydennä profiilitietosi
Kuva ois kiva! On mukavampi jutella, kun tiedät kenen kanssa juttelet 🙂
Täydennä profiilitietoihisi muita tietoja, niistä muut käyttäjät saavat apua ongelmasi ratkaisuun. Voit kirjata profiilitietoihisi asiakasnumeron (näkyy vain Elisalaisille), allekirjoitukseen voit lisätä vaikka käyttämäsi laitteet ja liittymät 🙂
5. Ole kärsivällinen ja älä spämmää
Joskus vastauksessa voi kestää hetki - älä siis toista kysymystä eri puolilla OmaYhteisöä, siitä syntyy vain sekaannusta.
Pidä hauskaa!
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi



Näihin sopimusasioihin liittyen meihin voi ottaa yhteyttä OmaYhteisön 
