Elisa Viihde -sovelluksen ongelma älypuhelimessa

  • 29 September 2023
  • 4 kommenttia
  • 158 katselukerrat

ongelmana on, että puhelimeni Samsung A52S ei ilmeisesti läpäise tarkistusta, jotta näkisin viaplayn ja eurosportin kanavia kännystä. Ilmoittaa "virhe videon toistossa". Edellislauantaina näkyi normaalisti, mutta sunnuntaina tilanne tämä. Onko olemassa helppoa ratkaisua ongelmaan? Päivitykset puhelimessa ajantasalla.

 

 

EDIT 1.10.2023 // muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -draakki

 

Jarce 6 kuukautta sitten

.

@Jarce Ootko saanu tuota jo ratkastua? Ja tervetuloa mukaan tänne OmaYhteisöön! 🙏

 

Ongelma on ratkennut. Kiitos kaikille mielenkiinnosta ja avusta

Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Käyttäjätaso 7

ongelmana on, että puhelimeni Samsung A52S ei ilmeisesti läpäise tarkistusta, jotta näkisin viaplayn ja eurosportin kanavia kännystä. Ilmoittaa "virhe videon toistossa". Edellislauantaina näkyi normaalisti, mutta sunnuntaina tilanne tämä. Onko olemassa helppoa ratkaisua ongelmaan? Päivitykset puhelimessa ajantasalla.

 

EDIT: 29.9.2023 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. -Burnett

Tuolla pari kuukautta vanhassa ketjussa

samanmoisesta vaivasta:

Viihteen mobiilisovellus herjaa Virhe videon toistossa

Tuossa vastauskin:

“Sovelluksessa on siis muuttunut hiljattain vaatimustenmukaisuuden tarkistustapa ja tuon tiimoilta on tullut tilanteita vastaan missä laite ei enää läpäisekkään testiä.

Laitteen vaatimustenmukaisuus voi tarkistaa Play Storesta (kirjautuneena) seuraavan ohjeen mukaan: Tap the Profile icon in the upper right, go to Settings > About > Tap Play Store version 8 times. This unlocks developer mode in the Play Store.​ Now go to Settings > General > Developer options > Check integrity. Nämä tulisivat löytyä, että laite läpäisee testin MEETS_BASIC_INTEGRITY ja MEETS_DEVICE_INTEGRITY.”

Jos muuten kaikki kunnossa, niin

ohjeena Häiriöilmoituksen tekokin OmaElisassa:

Omaelisa /AsiakaspalveluAsiakaspalvelun viestit Uusi viestiHäiriöilmoituksetMitä palvelua koskee (lähin mahdollinen) → Kirjoita viesti kattavasti ja selkeästi: Millaisen herjan saat, mikä laite (merkki&malli), ohjelmistoversio. Mitä olet kokeillut tehdä viankorjaamiseksi, ja tarvittaessa voit laittaa kuvakaappauksia virheestä sekä laitetiedoista.

 

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +4

Osaatko sanoa missä muodossa videot ovat ?

Toimivatko jotkin videot esim youtubesta ?

Vai eivätkö mitkään ?

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +8

@Jarce Ootko saanu tuota jo ratkastua? Ja tervetuloa mukaan tänne OmaYhteisöön! 🙏

.

@Jarce Ootko saanu tuota jo ratkastua? Ja tervetuloa mukaan tänne OmaYhteisöön! 🙏

 

Ongelma on ratkennut. Kiitos kaikille mielenkiinnosta ja avusta

Osallistu keskusteluun