Skip to main content

Elisa Viihde -sovelluksen ongelma älypuhelimessa

  • September 29, 2023
  • 4 kommenttia
  • 225 katselukerrat

ongelmana on, että puhelimeni Samsung A52S ei ilmeisesti läpäise tarkistusta, jotta näkisin viaplayn ja eurosportin kanavia kännystä. Ilmoittaa "virhe videon toistossa". Edellislauantaina näkyi normaalisti, mutta sunnuntaina tilanne tämä. Onko olemassa helppoa ratkaisua ongelmaan? Päivitykset puhelimessa ajantasalla.

 

 

EDIT 1.10.2023 // muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -draakki

 

October 5, 2023

.

@Jarce Ootko saanu tuota jo ratkastua? Ja tervetuloa mukaan tänne OmaYhteisöön! 🙏

 

Ongelma on ratkennut. Kiitos kaikille mielenkiinnosta ja avusta

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

4 kommenttia

  • September 29, 2023

ongelmana on, että puhelimeni Samsung A52S ei ilmeisesti läpäise tarkistusta, jotta näkisin viaplayn ja eurosportin kanavia kännystä. Ilmoittaa "virhe videon toistossa". Edellislauantaina näkyi normaalisti, mutta sunnuntaina tilanne tämä. Onko olemassa helppoa ratkaisua ongelmaan? Päivitykset puhelimessa ajantasalla.

 

EDIT: 29.9.2023 // Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi. -Burnett

Tuolla pari kuukautta vanhassa ketjussa

samanmoisesta vaivasta:

Viihteen mobiilisovellus herjaa Virhe videon toistossa

Tuossa vastauskin:

“Sovelluksessa on siis muuttunut hiljattain vaatimustenmukaisuuden tarkistustapa ja tuon tiimoilta on tullut tilanteita vastaan missä laite ei enää läpäisekkään testiä.

Laitteen vaatimustenmukaisuus voi tarkistaa Play Storesta (kirjautuneena) seuraavan ohjeen mukaan: Tap the Profile icon in the upper right, go to Settings > About > Tap Play Store version 8 times. This unlocks developer mode in the Play Store.​ Now go to Settings > General > Developer options > Check integrity. Nämä tulisivat löytyä, että laite läpäisee testin MEETS_BASIC_INTEGRITY ja MEETS_DEVICE_INTEGRITY.”

Jos muuten kaikki kunnossa, niin

ohjeena Häiriöilmoituksen tekokin OmaElisassa:

Omaelisa /AsiakaspalveluAsiakaspalvelun viestit Uusi viestiHäiriöilmoituksetMitä palvelua koskee (lähin mahdollinen) → Kirjoita viesti kattavasti ja selkeästi: Millaisen herjan saat, mikä laite (merkki&malli), ohjelmistoversio. Mitä olet kokeillut tehdä viankorjaamiseksi, ja tarvittaessa voit laittaa kuvakaappauksia virheestä sekä laitetiedoista.

 


nefilim
Forum|alt.badge.img+5
  • Oppinut
  • September 30, 2023

Osaatko sanoa missä muodossa videot ovat ?

Toimivatko jotkin videot esim youtubesta ?

Vai eivätkö mitkään ?


ilponen
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+11
  • OmaYhteisön moderaattori
  • October 2, 2023

@Jarce Ootko saanu tuota jo ratkastua? Ja tervetuloa mukaan tänne OmaYhteisöön! 🙏


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • October 5, 2023

.

@Jarce Ootko saanu tuota jo ratkastua? Ja tervetuloa mukaan tänne OmaYhteisöön! 🙏

 

Ongelma on ratkennut. Kiitos kaikille mielenkiinnosta ja avusta